مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

درخواست همکاری

مدیریت محترم، موسسه راهبرد آمایش سرزمین جهت نیل به اهداف سازمانی خود،  در صدد بکارگیری منابع انسانی مجرب , متخصص و برخوردار از هوش و انگیزه بالا به منظور نقش آفرینی در پروژه های ملی می باشد. انجام پروژه های بزرگ و ملی در موسسه راهبرد آمایش سرزمین, می تواند زمینه های رشد و ارتقاء تواناییهای کارکنان به عنوان سرمایه‌ اساسی و مولد موسسه را فراهم آورد. به منظور نیل به این هدف، سیاست های استخدامی موسسه، برپایه اصول زیر تنظیم  شده است و توسط مدیریت منابع انسانی  اجرا می‌شود:

  • فراهم آوردن فرصت برابر به منظور جذب شایسته ترین  نیروها .
  • کشف استعدادهای نهفته و کمک به رشد و توسعه ی آن در کارکنان .
  • توجه به شایستگی های افراد به منظور ارتقاء شغلی.

در این راستا، از کلیه ی افراد توانمند و شایسته دعوت به همکاری می شود. بدین منظور، شرایط عمومی فعالیت در راهبرد را مطالعه نمایید؛ فرصت های شغلی موجود در راهبرد را ببینید و در صورت داشتن شرایط مورد نظر، فرم درخواست همکاری را تکمیل نمایید.

ماهنامه مشاور مدیریت طی روز های آینده منتشر می شود

مدیریت محترم، خبری که در شماره بعدی ماهنامه مشاور مدیریت حول و حوش آن مطالبی ارایه خواهد شد عبارت است از: "اولین مسجد دارای گواهینامه مدیریت کیفیت در ایران و جهان" دلایل انتخاب این خبر در ماهنامه مشاور مدیریت توضیح داده خواهد شد. بسیاری از کلمات این خبر مانند اولین، مسجد، گواهینامه، مدیریت، کیفیت، ایران و جهان و همچنین متن عنوان خبر جای بسی حرف و سخن دارد. از این رو درخواست مشاور مدیریت از شما همراه عزیز این است که دیدگاه خود را در رابطه با این خبر و با تکمیل این فرم برای مشاور مدیریت ارسال نمایید.  

برای مشاهده نقطه نظرات ارایه شده به این صفحه بروید.

اسپند مخصوص مریم ننه (با برخورداری از ایزو های ناشناخته) !

مدیریت محترم، چنانکه تمایل دارید برای در امان ماندن سازمان خود از بلایای احتمالی چشم زخم از روش سنتی و موثر اسپند دود کردن بهره ببرید، از اسپند مخصوص مریم ننه استفاده کنید.

 

خوبیش اینه که این اسپند دارای استانداردهای ناشناخته ای از ایزو هست که در موثر بودن دود اسپند حتما کمک خواهند کرد.

شورای راهبری سیاست‌های کلی نظام اداری تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: تصویب برنامه‌های پیشنهادی کارگروه های تخصصی، ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای به اجرا درآوردن سیاست‌های کلی، تنظیم لوایح، مقررات و مصوبات دولت بر اساس سیاست‌های کلی از وظایف شورای راهبری سیاست‌های کلی نظام اداری است.  

در راستای اجرایی شدن سیاستهای کلی نظام اداری کشور شش کارگروه تخصصی شامل کارگروه فرهنگ سازمانی، کارگروه اصلاح ساختار نظام اداری کشور،کارگروه استقرار دولت الکترونیک،کارگروه توانمندسازی توسعه مدیریت و سرمایه انسانی،کارگروه ارتقاء امور سلامت اداری و کارگروه تهیه الگوهای اداری – ایرانی در نظام اداری کشور تشکیل می شود. ادامه خبر ...

تدوین ابزار مدیریت دانش شروع شد

مدیریت محترم، اگر تصمیم دارید در سازمان خود فرآیندهایی را طرح ریزی و پیاده سازی نماید تا کارکنان بتوانند دانش تولید شده در سازمان را با استفاده از اصول علمی مرتبط طبقه بندی نمایند، لازم است بدانید دانش طبقه بندی شده باید با استفاده از ابزار مناسب به گونه ای نگهداری شود تا در زمان های مورد نیاز به اشتراک گذاشته شده و توسط سایر ذینفعان سازمان مورد استفاده قرار گیرد. مشاور مدیریت در راستای ماموریت حرفه ای خود گام های اولیه برای تدوین الزامات این ابزار مدیریتی را برداشته است. شما می توانید نتایج این حرکت رو به رشد را در اینجا مشاهده فرمایید. خواهشمند است مقرر فرمایید نقطه نظرات آن مدیریت محترم در این رابطه امر به ابلاغ گردد. 

آگهی جذب سرمایه گذار

مدیریت محترم، جالب است بدانید سال ها پیش عکسی را که در زیر مشاهده می نمایید انتشار یافت و گفته شده بود که این یازده نفر قصد راه اندازی یک شرکت را دارند و از علاقمندان به سرمایه گذاری خواسته بودند در صورت تمایل از یک دلار تا یک میلیون دلار می توانند در این شرکت سرمایه گذاری نمایند ولی پس از گذشت یک سال حتی یک نفر هم حاضر به سرمایه گذاری در این شرکت در شرف تاسیس نشد به نظر شما آیا شرکتی که این افراد تاسیس کرده اند به موفقیتی دست خواهد یافت؟ 

 

جالب است بدانید این عکس چند وقت پیش در اینترنت توسط مالکین شرکت منتشر گردید، این عکس که مربوط به دهه هشتاد می باشد موسسین بزرگترین و پولدارترین شرکت جهان یعنی مایکروسافت را نشان می دهد، نفر سمت چپ در پائین ترین ردیف متعلق به ثروتمندترین فرد جهان یعنی بیل گیتس در نوجوانی است. حالا بد نیست به عکس جدیدشون هم نگاهی داشته باشیم. این هم عکس جدیدشون ! (خبر ارسالی از سوی مدیر محترم ایثار خدادادی)