مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آیا شرکت ما را به دوستان تان معرفی می‌کنید؟

زمان که مشتریان به فرآورده‌های یک برند دلبسته میشوند، نه تنها برحجم خرید خود میافزایند بلکه شرکت محبوب خود را به دیگران  نیز توصیه میکنند و به بیان دیگر به آن برند وفادار میشوند. به طور کلی خشنودی مشتری هدفی بالاتر از رقم فروش یک معامله است و ایجاد مصرف کنندگان وفادار و خشنود غایت فعالیتهای بازاریابی است.

 امتیاز خالص ترویج کننده فروش یا NPS ابزاری مدیریتی و موثر برای ارزیابی رضایت مشتریان درون سازمانی (کارمندان ) و مشتریان برون سازمانی است، این ابزار به منظور سنجش درجه وفاداری مشتریان به کار میرود. در این روش سوالی ساده مطرح میشود، آن هم اینکه " چه میزان احتمال دارد که ما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دهید؟" حال براساس نوع پاسخ مشتریان، میتوان آنها را ذیل سه دسته بندی درآورد:

•    ترویج دهندگان یا هواداران (promoters) که دارایی ارزشمند سازمان بوده و موجب سودآوری می‌شوند

•    منفعلها یا بی تفاوتها (passives) که گشایشی در کسب وکار ایجا نمی‌کنند.

•    و تحقیرکنندگان یا کم جلوهدهندگان (detractors) که باعث کاهش سوآوری میشوند و پاشنه آشیل سازمان هستند.

 روش NPS نخستین بار توسط فِرِد ریچهلد معرفی شد و شمایی کلی از عملکرد سازمان را از دریچه دید مشتریان آن به نمایش میگذارد. شاخص NPS احتمال تداوم همکاری مشتریان رابه خوبی نشان می‌دهد. مطلب کامل را در درگی بخوانید

۱۱ نظر از موفق ترین بنیان گذارانِ استارت آپ ها درباره اهمیت فضای کار

محیط کار شما فقط جایی برای کار کردن نیست. کوچک، بزرگ یا شریکی، مهم نیست، مسئله این است که محیط کار نمادی ست از آنچه درونش انجام گرفته و تولید می شود. از طرف دیگر محیط دفتر کار تأثیر عمیقی بر روحیه کارمندان می گذارد و اگر درست طراحی شده باشد می تواند یک روز پر انرژی را در شرکت به ارمغان آورد.
در این نوشتار قصد داریم تا نظر ۱۱ تن از بنیان گذاران استارت آپ های موفق را در این باره آورده ایم؛ اینکه چه نوع فضای کاری را می پسندند و تاثیر آنها بر محیط دفتر کار چگونه خواهد بود. حتی اگر در حال حاضر  صاحب استارت آپی نیستید باز هم توصیه می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

گوگل مدام در حال بهبود است

گوگل مدام در حال کار است که بهتر شود... درست به همین خاطر بود که سال پیش گوگل نمودار دانش یا Knowledge Graph را راه اندازی کرد تا مردم هنگام جستجوی چیزی، به صورت مستقیم به اطلاعات در همان صفحه جستجو دست پیدا کنند، بدون اینکه لازم باشد روی نتایج جستجو کلیک کنند. این قسمت را هنگام جستجو، در سمت راست صفحه می‌بینید. مثلا وقتی نام یک شخصیت مهم مثلا یک ورزشکار (مثلا تختی)، دانشمند (مثلا حسابی) یا شخصیت سیاسی مهم (مثلا خامنه ای) را جستجو می‌کنید، اطلاعات مختصر و مفیدی را در مورد او در همان صفحه جستجو می‌توانید ببینید. 

گوگل هم به فکر خانواده کارمندانش پس از مرگ هست

اگر یکی از کارمندان امریکایی گوگل در حین کار برای این غول تکنولوژی (که فقط ۱۴ سال از تاسیس آن می گذرد،) به هر نحوی جان خود را از دست دهد، شریک زندگی او برای یک دهه، هر سال چکی معادل ۵۰٪ حقوق سالانه آن فرد را دریافت خواهد کرد. و حتی غافلگیرکننده تر اینکه لازم نیست کارمندان گوگل برای این مزیت، هیچ ویژگی یا امتیاز خاصی داشته باشند. کوچک و بزرگ، یکی هستند... نارنجی را برای دانستن اطلاعات کاملتری از این مطالب بخوانید.

مشاور مدیریت تمامی اخبار و رویدادهای مرتبط با سامانه اعتباربخشی به بیمارستان را همواره دنبال می نماید. برای اطلاع از آخرین اخبار و نتایج رویدادهای مرتبط از قسمت اعتبار بخشی بیمارستان های وب سایت مشاور مدیریت بازدید فرمایید.