مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

چرا مدیران فنی در کار خود شکست می خورند؟

برای دانستن این مطلب که چرا مدیران شکست می خورند،باید ابتدا بدانید که مهارت مدیریت سه مولفه مرتبط دارد :

مشاهده مقاله

10 دلیل اهمیت برنامه ریزی برای زندگی

مشاهده ادامه مقالهاگر تابه حال برای مسافرت، مراسم عروسی، میهمانی یا یک مراسم خاص برنامه ریزی کرده باشید، می دانید که چه کارهای زیادی باید انجام دهید. برنامه ریختن، چک کردن، تنظیم کردن، و دوباره برنامه ریختن، همه و همه را باید برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه انجام دهید.

افراد زیادی از اهمیت برنامه ریزی برای رویدادها و اتفاقات مهم زندگی آگاه هستند، اما کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت برنامه ریزی برای کل زندگی خود آگاه باشد.

آسمانخراش های کلنگی

آب قطره قطره از سقف می چکد. چند روز که می گذرد گچ سقف طبله می کند و بالا می آید.مشاهده ادامه مطلب یعنی که شیر یا لوله آب آپارتمان طبقه بالا خراب است. دیوار ترک بر می دارد و نقاشی ساختمان یک سال نشده از رنگ می افتد. یک جا از کنار ساختمانی که می گذری انگار همین حالاست که بریزد و نقش زمین شود. سیم های برق مشکل دارد. هر گاه که باران می بارد، تلفن به سر و صدا کردن می افتد. نه گچ بری نشانی از هنر و زیبایی دارد، نه پنجره ها چفت دیوار شده اند. زمستان و سرما که می شود نمی دانی با این سوز و سرمایی که از درز پنجره می آید و در خانه جا می کند چکار کنی. شیرآلات ساختمان همه ایراد دارد. هر چند ماه یکبار ناچاری فکری به حال چکه های آب بکنی. قفل و کلید در ها ایراد دارد. یک جا قفل مشکل دارد و جای دیگر کلید به حل معما کمکی نمی کند. برای شستشوی کف راهرو، سالن و اتاق خواب، جریان آب باید به سمت آشپزخانه هدایت شود.

وب‭ ‬سایت های‮ ‬دولتی‮ ویترینی‮ ‬درانتهای‮ ‬کوچه بن بست‮!

بیشتر‭ ‬قالب های‭ ‬طراحی‭ ‬شده‭ ‬برای‭ ‬وب‭ ‬سایت های‭ ‬دولتی‭ ‬فاقد‭ ‬ملاک های‭ ‬زیبایی‮ ‬شناسانه‭ ‬می‮ ‬باشند‭ ‬و‭ ‬از‭ ‬نظر‭ ‬سرعت‭ ‬لود‭ ‬شدن‭ ‬به‭ ‬شدت‭ ‬مشکل‭ ‬دارند.به‭ ‬این‭ ‬صورت‭ ‬که‭ ‬به‭ ‬دلیل‭ ‬قرار‭ ‬دادن‭ ‬نسخه‭ ‬سنگین‭ ‬عکس ها‭ ‬و‭ ‬فایل های‭ ‬صوتی‭ ‬و‭ ‬تصویری‭ ‬پرحجم،‭ ‬این‭ ‬سایت ها‭ ‬نیاز‭ ‬به‭ ‬زمان‭ ‬طولانی‭ ‬برای‭ ‬بالا‭ ‬آمدن‭ ‬دارند‭ ‬و‭ ‬مرور‭ ‬صفحه ها‭ ‬وبخش های‭ ‬مختلف‭ ‬آنها‭ ‬با‭ ‬کندی‭ ‬انجام‭ ‬می‮ ‬شود.‬علت‭ ‬این‭ ‬که‭ ‬متولیان‭ ‬سازمان ها‭ ‬متوجه‭ ‬این‭ ‬مشکل‭ ‬نمی‮ ‬شوند،‬آن‭ ‬است‭ ‬که‭ ‬آنها‭ ‬خود‭ ‬معمولا‭ ‬از‭ ‬اینترنت‭ ‬پرسرعت‭‬‭ ‬استفاده‭ ‬می‮ ‬کنند‭ ‬و‭ ‬مشکل‭ ‬مردم‭ ‬را‭ ‬با‭ ‬این‭ ‬اینترنت‭ ‬لاک پشتی‭ ‬درک‭ ‬نمی‮ ‬کنند‮.

مشاهده ادامه مطلب