مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مهارت های کنترل پروژه

سلام
با تشکر از اینکه این فرصتو بمن دادید تا سوالمو مطرح کنم و از شما کمک بگیرم. 
من با توجه به اینکه رشته‌ی تحصیلیم صنایع هست و کنترل پروژه جزء یکی از واحدهام بوده، علاقه دارم در این زمینه فعالیت داشته باشم، اما متاسفانه چون در دانشگاه معمولا بصورت کاربردی این دروس مطرح نمیشن، مطلب مفیدی دستگیرم نشد تا بتونم به عنوان مدیر کنترل پروژه در جایی مشغول بشم. از خدمتتون میخواستم سوال کنم که چه مراحل و دوره هایی رو باید طی کنم تا بتونم در زمینه کنترل پروژه در شرکتی استخدام بشم.
با تشکر................... پاسخ مشاور مدیریت را در اینجا مطالعه نمایید.

رای گیری برای پیش نویس نهایی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ شروع شد

رای گیری برای پیش نویس نهایی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ شروع شد و انتظار می رود نسخه نهایی این استاندارد در سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شود. اطلاعات بیشتر ...