X
تبلیغات
وکیل جرایم سایبری
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

دوشنبه 30 بهمن 1391
معیارهای پایش و اندازه گیری فرایندها
فهرست معیارهای پایش و اندازه گیری عملکرد فرآیندها توسط مشاور مدیریت منتشر گردید. این فهرست در حال تکمیل شدن است و با کسب نظر صاحبان فرآیندها در سازمان های مختلف که تجاربی در این زمینه داشته اند به روز رسانی می گردد. 
بی شک دریافت نقطه نظرات صاحبان فرآیندها در بهبود این فهرست بسیار موثر خواهد بود. ادامه ...

یکشنبه 29 بهمن 1391
استاندارد مسئولیت اجتماعی
قسمت های مختلف استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ با عنوان مسئولیت اجتماعی در تصویر زیر مشخص شده است. اصل تصویر را به صورت پوستری در ابعاد A2 از اینجا دریافت نمایید.


شنبه 28 بهمن 1391
سبد خوب و بد

انسان‌ها به شیوه هندیان بر سطح زمین راه مى‌روند. با یک سبد در جلو و یک سبد در پشت! در سبد جلو، صفات نیک خود را مى‌گذارند و در سبد پشتی، عیب‌هاى خود را نگه مى‌دارند. به همین  سبب در طول زندگى چشمانمان فقط صفات نیک خودمان را مى‌بیند و عیوب همسفرى که جلوى ما حرکت مى‌کند. بدین گونه است که درباره خود بهتر از او داورى مى‌کنیم، غافل از آن که نفر پشت سرى ما هم به همین شیوه درباره ما مى‌اندیشد!


پنج‌شنبه 26 بهمن 1391
کتاب رایگان یک روز با آمار

کتاب داستان "یک روز با آمار" بصورت کامل و الکترونیکی به عنوان هدیه سال جهانی آمار قابل دانلود است. برای دانلود می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید:


چهارشنبه 25 بهمن 1391
۵ درسی که والت دیزنی به ما آموخت
۱-کاری کنید که آن را دوست داشته باشید.
۲-کاری کنید که آن را جدی می‌گیرید.
۳-آن کار را برای دیگران انجام دهید.
۴-با اولین موفقیت خود کنار نکشید.
۵-نگذارید موانع شما را متوقف سازند.
مطلب تکمیلی را نیز مطالعه نمایید.

سه‌شنبه 24 بهمن 1391
مدیریت عاشقانه

همراه با مشاور مدیریت، همنوا با مدیریت عاشقانه


دوشنبه 23 بهمن 1391
تبلیغات نوآورانه

اگر با کمی دقت به نوع آگهی های بازرگانی (تیزرهای تبلیغاتی) که این روزها از تلوزیون پخش میشه نگاه کرده باشید متوجه خواهید شد که تفاوت چشمگیری با آنچه قبلا بوده، کرده است. مثلا یکی از بانک ها شعار خود را به روشی متفاوت و با استفاده از ابزار قصه گویی تشریح می کند و دیگری برتر بودن محصول خود را در مقایسه با فخر فروشی جوانان از امکاناتی است که از جیب مبارک بابا بهشان رسیده، می گوید.

اگر چه این مسیر رو به رشد را به فال نیک می گیریم و با امید به اینکه در ورطه تقلید کورکورانه و بدون توجه به فرهنگ خودمان نیفتیم (مانند کپی برداری ناشیانه بانک ملت از نماهنگ جنیفر لوپز) توجه شما را به برخی تبلیغات خلاقانه جلب می کنم.

Passat2 50 نمونه از تبلیغات منحصر به فرد(سری 2)


1 2 3 4 >>
برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1109553


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001