مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

معیارهای پایش و اندازه گیری فرایندها

فهرست معیارهای پایش و اندازه گیری عملکرد فرآیندها توسط مشاور مدیریت منتشر گردید. این فهرست در حال تکمیل شدن است و با کسب نظر صاحبان فرآیندها در سازمان های مختلف که تجاربی در این زمینه داشته اند به روز رسانی می گردد. 
بی شک دریافت نقطه نظرات صاحبان فرآیندها در بهبود این فهرست بسیار موثر خواهد بود. ادامه ...

استاندارد مسئولیت اجتماعی

قسمت های مختلف استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ با عنوان مسئولیت اجتماعی در تصویر زیر مشخص شده است. اصل تصویر را به صورت پوستری در ابعاد A2 از اینجا دریافت نمایید.

سبد خوب و بد

انسان‌ها به شیوه هندیان بر سطح زمین راه مى‌روند. با یک سبد در جلو و یک سبد در پشت! در سبد جلو، صفات نیک خود را مى‌گذارند و در سبد پشتی، عیب‌هاى خود را نگه مى‌دارند. به همین  سبب در طول زندگى چشمانمان فقط صفات نیک خودمان را مى‌بیند و عیوب همسفرى که جلوى ما حرکت مى‌کند. بدین گونه است که درباره خود بهتر از او داورى مى‌کنیم، غافل از آن که نفر پشت سرى ما هم به همین شیوه درباره ما مى‌اندیشد!

کتاب رایگان یک روز با آمار

کتاب داستان "یک روز با آمار" بصورت کامل و الکترونیکی به عنوان هدیه سال جهانی آمار قابل دانلود است. برای دانلود می توانید روی تصویر زیر کلیک کنید:

۵ درسی که والت دیزنی به ما آموخت

۱-کاری کنید که آن را دوست داشته باشید.
۲-کاری کنید که آن را جدی می‌گیرید.
۳-آن کار را برای دیگران انجام دهید.
۴-با اولین موفقیت خود کنار نکشید.
۵-نگذارید موانع شما را متوقف سازند.
مطلب تکمیلی را نیز مطالعه نمایید.

مدیریت عاشقانه

همراه با مشاور مدیریت، همنوا با مدیریت عاشقانه

تبلیغات نوآورانه

اگر با کمی دقت به نوع آگهی های بازرگانی (تیزرهای تبلیغاتی) که این روزها از تلوزیون پخش میشه نگاه کرده باشید متوجه خواهید شد که تفاوت چشمگیری با آنچه قبلا بوده، کرده است. مثلا یکی از بانک ها شعار خود را به روشی متفاوت و با استفاده از ابزار قصه گویی تشریح می کند و دیگری برتر بودن محصول خود را در مقایسه با فخر فروشی جوانان از امکاناتی است که از جیب مبارک بابا بهشان رسیده، می گوید.

اگر چه این مسیر رو به رشد را به فال نیک می گیریم و با امید به اینکه در ورطه تقلید کورکورانه و بدون توجه به فرهنگ خودمان نیفتیم (مانند کپی برداری ناشیانه بانک ملت از نماهنگ جنیفر لوپز) توجه شما را به برخی تبلیغات خلاقانه جلب می کنم.

Passat2 50 نمونه از تبلیغات منحصر به فرد(سری 2)