مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ویژه نامه دومین دوره جشنواره ملی بهره وری

داور گرامی با سلام و درود،  

ویژه نامه دومین دوره جشنواره ملی بهره وری در تیراژ 50000 در کشور توزیع گردید. فایل الکترونیکی این ویژه نامه را با کلیک کردن بر روی لینک ذیل دریافت خواهید نمود.
فایل الکترونیگی ویژه نامه دومین دوره جشنواره ملی بهره وری  

با ارسال و توزیع گسترده این ویژه نامه و یا پیوند دادن به آن دبیرخانه را در اطلاع رسانی شایسته تر یاری رسانید.
با سپاس
دبیرخانه جشنواره ملی بهره وری

نظرخواهی برای شماره ۹ ماهنامه مشاور مدیریت

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند ماهنامه مشاور مدیریت در شماره ۹ ( آذر 89) به تحلیل خبری با عنوان "طرح نظام روزمزد به کارمزد در راستای ایجاد عدالت است" خواهد پرداخت. خواهشمند است به منظور پربارتر ساختن این شماره ماهنامه مشاور مدیریت نقطه نظرات خود را درباره این خبر و ارتباط آن با مفاهیم و مبانی مدیریتی در سازمان ها از طریق رایانامه (ایمیل) – sadeghfar@gmail.com – اطلاع رسانی فرمایید. یادآوری می گردد مطابق سازوکار طراحی شده در ماهنامه مشاور مدیریت نقطه نظرات ارزنده جنابعالی بعنوان بحث های تکمیلی ماهنامه منتشر خواهد گردید. پیشاپیش از همراهی شما مدیر محترم سپاسگزاری می گردد.  

از بین بردن استرس

 برای از بین رفتن استرس، ۲ ساعت یکبار این حرکات را انجام دهید.

تفاوت پیشنهاد و اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

جناب آقای صادق فر - با سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه. ببخشید من یه سوال داشتم در مورد تفاوت پیشنهاد و اقدام اصلاحی و پیشگیرانه در ایزو 9001. آیا میشه اقدام اصلاحی و پیشگیرانه را در قالب روش اجرای نظام پیشنهادات گنجاند؟

با سپاس از راهنمایی شما

علیک سلام

قبل از پاسخ به پرسش شما لازم است نکته ای را یادآوری کنم و آن اینکه چون پیشنهاد یک کلمه پارسی است نمی توان آن را با "ات" تازی جمع بست و باید گفته شود پیشنهادها! و اما پاسخ شما در اینجا ثبت شده است.

آموزش، بودن یا نبودن - مساله این است

مدیریت محترم، چندی پیش رایانامه ای (ایمیل) داشتم از مدیرعامل محترم یک شرکت ارایه دهنده خدمات آموزشی پس از مطالعه متن ایمیل ایشان من نیز ایمیلی را برایشان ارسال کردم و چون لازم بود اطلاعات بیشتری رد و بدل گردد مکالمه‏ای در جی میلی ترتیب یافت و بدین ترتیب هر دو نفر توانستیم دقایقی را در خصوص مساله ای که ایشان مطرح کرده بودند گفتگو کنیم. صورت مساله ای که ایشان مطرح کرده بودند از این قرار بود که "ایشان دنبال یافتن راهکاری برای بهبود وضعیت حضور سازمان ها برای آموزش گرفتن از سوی شرکت ایشان بودند". متن ایمیل های مبادله شده و گفتگوی انجام پذیرفته در اینجا آمده است.

نظرسنجی سازمان بین المللی ISO از کاربران ایزو 9001

مدیریت محترم، احتراما به استحضار می رساند سازمان بین المللی ایزو تصمیم دارد یک نظر سنجی از کاربران موجود و بالقوه استاندارد ایزو 9001 ویرایش 2008 را در سراسر جهان انجام دهند. این نظر سنجی به منظور بهینه کاوی مدیریت کیفیت و جمع آوری بازخوردها است تا به کمک آنها بتواند برای بهبود استاندارد یاد شده و تغییرات مورد نیاز آن تصمیم گیری نماید.

طبق قوانین ISO تمام استانداردهای منتشر شده باید حداقل هر پنج سال یکبار مورد تجدید نظر قرار گیرند تا مشخص گردد که این استانداردها مورد تایید هستند، باید بازنگری شده یا از دور خارج شوند.

با مراجعه به نشانی زیر می توانید در این نظرسنجی مشارکت نمایید:

www.iso.org/tc176/sc2/ISO9000UserSurvey

کاربران می توانند تجارب و هر گونه مساله ای که درباره نظرسنجی برخط (online) دارند یا کسانی که مایل هستند به صورت غیر برخط در نظرسنجی شرکت داشته باشند مراتب را از طریق رایانامه زیر در میان بگذارند:

TFUS.Survey@googlemail.com

کاربرانی که غیر برخط در نظرسنجی شرکت می کنند یا پرسش های عمومی دارند می توانند با رایانامه زیر در تماس باشند:

Charles.Corrie@bsigroup.com

نظرسنجی یاد شده به 11 زبان عربی، چینی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی و اسپانیایی انجام می پذیرد.

این متن ترجمه بخش اول خبری است که "راجر فراست" در  وب سایت سازمان بین المللی استاندارد منتشر ساخته است و شما می توانید متن اصلی و کامل آن را در اینجا مطالعه فرمایید.