مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

یک طرح کسب و کار کارآ چگونه به نظر می رسد؟

برای دریافت فایل طرح کسب و کار اینجا کلیک کنید.

طرح های تیپ صنعتی

کلیک کنیدطرحهای تیپ صنعتی معرفی شده در این بخش عبارتند از:

 

1- چکیده 484 فقره طرح صنعتی در 9 گروه صنعتی(گرد آوری شده در سال 1379)

 

2- مطالعات توجیهی فنی و اقتصادی 51 فقره طرح صنعتی(گرد آوری شده در سال 1383)

 

3- مشخصات 370 فقره طرح تیپ معرفی شده از سوی استانها(گرد آوری شده در سال 1385)

 

4- مطالعات توجیهی فنی و اقتصادی 335 فقره طرح صنعتی به تفکیک هر استان(گرد آوری شده در سال1385)

 

در ذیل فایلهای pdf طرحهای تیپ صنعتی بر اساس گروه بندی فوق الذکر آمده است.

 

برای دریافت فایل ها اینجا کلیک کنید.

35اشتباه در وب سایت که باعث نابودی کسب و کار شما خواهد شد.

کلیک کنیدبعد از بازدید هزاران وب سایت درطول این سالها می توانم اذعان کنم که بسیاری از سایت هایی که با هدف کسب و کار راه اندازی شده اند همچون قایق های کوچکی در دریای بزرگ وب گم شده اند.

وب سایت شما انعکاس مستقیمی از وضعیت شما و کسب و کارتان است. ظاهر سایت شما شاخص مهمی برای تخمین ارزشی است که شما برای وب سایت تان قائل هستید. به عبارت دیگر اگر وب سایت شما در نگاه اول حرفه ای و جذاب به نظر نرسد نشانگر ارزش پایین محصولات یا خدمات شما خواهد بود.

در رویکردی دیگر ممکن است شما یک وب سایت عالی با طراحی خوب و محصولات یا خدمات با کیفیت داشته باشید اما بارگذاری آن زمان زیادی به طول بی انجامد در این حالت نیز همچنان ارزش تجاری وب سایت شما بسیار پایین است.چرا؟ زیرا مشتریان بالقوه  شما در انتظار نخواهند نشست و در نهایت کسب و کار شما رونق نخواهد یافت.

نکته قابل ملاحظه دیگرکه  از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است مسئله محتوای سایت شما می باشد. زمانی که یک نفر در وب به گشت و گذار و جستجو می پردازد و از طرق مختلف برای بازدید وارد سایت شما می شود برای این کار دلیلی دارد. سایت شما چیزی ارائه می دهد که آنها به دنبال آن می گردند که می تواند شامل محصولات, خدمات و یا اطلاعاتی باشد که شما در سایت خود گنجانده اید و بازدید کنندگان به همین دلیل برای تماشای آن جذب شده اند.

اگر آنها چیزی را که به دنبالش هستند در سایت شما نیابند سریعا سایت شما را ترک می کنند و به سایت دیگری مراجعه خواهند کرد. اگر شما می خواهید که بازدیدکنندگانتان در سایت شما بمانند برای آنها مطالب و محتوای مناسبی را با سازماندهی خوبی و چذابی فراهم کنید. برای آنها دلیل و بهانه ای را بوجود آورید تا علاقه مند شوند دیگر صفحات وب سایت شما را نیز مطالعه کنند و در آینده نیز به شما مراجعه کنند.

با توجه به مطالب بالا در زیرلیستی از اشتباهات نابود کننده وب سایت های کسب و کار ارائه می شود. ادامه مقاله ...

مهندسی ارزش ابزار قدرتمند بهره وری

کلیک کنید

مهندسی ارزش به تعبیری همان محاسبه ارزش است و روشــی سیستمـاتیک با تکنیک های مشخص است که کارکرد محصول یا خدمات را شناسایی می کند.
هدف مهندسی ارزش ایجاد کنترل برای مجموع هزینه ها در زمینه محصول و خدمات در طول عمر محصول است بدون آنکه کیفیت فدا شود.محدوده کار مهندسی ارزش به اندازه و پیچیدگی پروژه بستگی دارد.
ایــران بـه دلیل فقدان نظام ارزیابی و بهره برداری مناسب سالانه متحمل زیانی معادل 1650 میلیارد ریال می شود.
مهندسی ارزش یک روش بسیار مهم برای مصرف بهینه بودجه تخصیص داده شده به پروژه است.
باتوجه به اشکالات طراحی که در طرحهای عمرانی کشور وجود دارد، لزوم اعمال مهندسی ارزش در پروژه های عمرانی و سرمایه بر احساس می شود.ادامه مقاله ...

برنامه ریزی شغلی

کلیک کنید

وقتی درمورد برنامه ریزی شغلی فکر می کنید، چه چیز به ذهنتان می رسد؟ افراد زیادی نمی دانند که برنامه ریزی شغلی چه مفهومی دارد. ما برنامه ریزی شغلی را اینطور معنی می کنیم: "هدفی که در یک زمینه یا شغل خاص فرد آرزوی رسیدن به آن را دارد و برای دست یافتن به آن برنامه و طرح فکر شده ای دارد." ادامه مقاله ...

10کلمه مناسب برای افزایش بازدید کننده سایت شما !

 

کلیک کنید1- کلمه"سریع" (fast )

 

2- کلمه "ضمانت" (guaranteed)  

3- کلمه "محدود" (limited)  

4- کلمه" ساده یا آسان" (easy or simple)

5- کلمه "گواهی نامه/تاییده " (testimonial )

6- کلمه" تخفیف" (ِdiscount)

7- کلمه "رایگان" (free )

8- کلمه "شما یا متعلق به شما" (you/your)  

9- کلمه" مهم" (important)

10- کلمه "تازه"  (new
 

متن کامل