مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آیا شما هم از ابزار مدیریت کارهای جیمیل استفاده می کنید؟

ابزارک Tasks جیمیل روشی برای ایجاد فهرست کارها برای انجام و به خاطر سپردن آنهاست. از نکات زیر برای حفظ نظم خود استفاده کنید:

  • برای فعال‌سازی فهرست کارها روی تقویم لیست‌کارها در تقویم‌های من کلیک کنید تا پانل را بزرگ کنید.
  • برای افزودن لیست کار روی نماد + در پایین ابزارک کلیک کنید. شما می‌توانید لیست کار جدیدی را با فشار دادن Enter ایجاد کنید.
  • وقتی یک کار خاص را در لیست خود انجام دادید، کادر تأیید آن مورد را انتخاب کنید.
  • شما می‌توانید با کلیک کردن روی پاک کردن انجام‌شده‌ها موارد کامل شده خود را از لیست بردارید (بدون اینکه آنها را حذف کنید). روی مشاهده لیست کارهای انجام شده کلیک کنید تا آن لیست کارها را بعداً مشاهده کنید.
  • برای حذف یک کار، آن را انتخاب کنید و نماد سطل زباله را در پایین ابزارک کلیک کنید.
  • ترتیب موارد را در لیست کار خود تغییر دهید -- Ctrl+Up را فشار دهید تا لیست کاری را به بالا و Ctrl+Down را فشار دهید تا آن را به پایین در لیست منتقل کنید.
  • لیست کارها و لیست کارهای فرعی را با فرعی کردن کارها سازماندهی کنید (فقط Tab را فشار دهید تا فرعی شود و Shift+Tab را فشار دهید تا آن را به جای اول بازگردانید.
  • با کلیک کردن روی نماد > در سمت راست مورد، یادداشت‌ها یا تاریخ‌های مقرر را به لیست کارها اضافه کنید.
  • در صورتی که "کارهای" آزمایشی را Gmail یا iGoogle فعال کرده باشید می‌توانید به همین لیست‌ها در تقویم دسترسی پیدا کنید.

منبع: بخش پرسش های متداول گوگل

اهداف استراتژیک ما و اهداف بعضی ها

بسیاری از مدیران سازمان های ایرانی وقتی می خواهند اهداف استراتژیک خودشان را تعیین کنند به ضرس قاطع نمی توانند حتی یک کلمه از آن را به زبان خودشان و به صورت یک تصویر واضح تشریح کنند. همین میشه که مدیریت استراتژی توی سازمان های ایرانی جوکی بیش نیست.

.

.

.

لری پیج در این نامه از موتور جستجوی ایده آلش می‌گوید؛ «موتوری که صحیح ترین اطلاعات را دقیقا در وقتی که نیازش دارید بدون اینکه هیچ اقدامی را از سمت شما لازم داشته باشد، ارائه دهد» و اضافه می کند که آن ها هنوز با این موضوع «میلیون ها مایل» فاصله دارند.

مدیران سازمان ها به دنبال چی هستند؟

چه بلایی بر سر سیستم مدیریت کیفیت و دیگر سیستم های مدیریتی با استاندارد بین المللی در ایران آمده است؟ افرادی که از این نوع دکان داری ارتزاق می کنند که تکلیف شان مشخصه ... ولی مدیران سازمان ها که این گونه گواهینامه می خرند به دنبال چی هستند؟

شما می توانید از فرصت چرت نمیروزی استفاده کنید

چند سالی هست که دانشمندان اثبات کرده اند ۲۰ دقیقه خواب نیمروزی تاثیر شگرفی بر افزایش بهره وری دارد. علمای اسلام هم به قیلوله توجه داشته اند... با این حال من تا کنون دور برم هیچ کارفرمایی را ندیده ام که اجازه بده کارکنانش حتی با گرفتن مرخصی از این فرصت و عامل افزایش بهره وری استفاده کنند. آیا شما دیده اید؟ چرا؟

جالب اینکه امروز وقتی یکی از پست های یک پزشک را می خواندم متوجه شدم در کتابخانه شاپیروی دانشگاه میشیگان، ایستگاهی برای چرت زدن مهیا شده است و با قرار دادن چند تخت سفری و بالش و پتو، این امکان به دانشجوها داده می‌شود که حداکثر نیم ساعتی چرت بزنند تا تمدد اعصابی کرده باشند و بعد به ادامه مطالعه‌شان برسند. 

5-11-2014 6-32-04 PM

کارگاه تکنیکهای طراحی اینفوگرافیک ونرم افزارهای کاربردی

مرکز آموزش تخصصی رسانه موسسه خراسان با همکاری نخستین مرجع تخصصی اینفوگرافیک فارسی، این کارگاه را طی ۱۸ ساعت و در روزهای ۲۸،۲۷،۲۶ اردیبهشت ماه 1393 در شهر مقدس مشهد برگزار می کند. شایان ذکر است برای شرکت کنندگان در این کارگاه، گواهی پایان دوره نیز صادر خواهد شد. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره به سایت www.rasad.org مراجعه و یا با شماره ۷۰۰۹۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

کارگاه تکنیکهای طراحی اینفوگرافیک ونرم افزارهای کاربردی

هیچ کس اهمیت نمی‌دهد شما ناهار چی خوردید

خب هیچ ایده‌ای ندارید و فقط چند دقیقه‌ای وقت دارید که یک پست بنویسید. این بیست ایده می‌تواند الگوی زبانی شما برای نوشتن پستهای کوتاه و شیرین باشد:

5-3-2014 8-30-40 AM