مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

امان از این گواهی دهنده ها

با سلام و خسته نباشید 

واقعا از مطالب مفید سایت تون بسیار متشکرم.

یک پرسش داشتم. ما در حال حاضر از شرکت ..... که در تهران می باشد و نماینده ....... است گواهینامه ایزو 9001 داریم ولی وقتی میرم توی وب سایت .... هیچ اسمی از دفتر ایران نیست و همچنین هیچ جایی برای جستجوی شماره گواهینامه ما وجود ندارد. آیا گواهینامه های این شرکت دارای اعتبار است؟ خواهشمندم در این زمینه راهنماییم نمایید. با تشکر 

پاسخ به این پرسش را در اینجا مطالعه نمایید.

29 روش برای خلاق ماندن

1-        فهرست سازی نمایید.

2-       همواره یک دفتر یادداشت با خود همراه داشته باشید.

3-       تلاش کنید آزادانه بنویسید.

4-       از کامپیوتر دوری کنید.

5-       Quit beating yourself up

6-       تفکیک کننده باشید.

7-       زیر دوش آواز بخوانید.

ادامه ...

ایزو 50001

مدیریت محترم، انرژی یکی از مهمترین چالش های بحرانی پیش روی جامعه جهانی است. در تاریخ 15 ژوئن انتشار آرزومندانه استاندارد بین المللی ایزو 50001 برای سیستم های مدیریت انرژی انجام پذیرفت و انتظار می رود که این استاندارد اثری مثبت بر روی بیش از 60% مصرف انرژی در سطح جهان داشته باشد.

ایزو 50001 به بخش های عمومی و خصوصی دارای مدیریت راهبردی کمک خواهد کرد تا راندمان انرژی خود را افزایش داده، هزینه های را کاسته و عملکرد انرژی را بهبود بخشند. این استاندارد از تاریخ یاد شده بر روی وب سایت سازمان ایزو قابل دسترس خواهد بود. 

متن کامل این خبر را در اینجا مطالعه نمایید.

ساده تر، سریع تر و بهتر

مدیریت محترم، روسای گروه های کارشناسی بین المللی که استانداردهای سازمان ایزو را توسعه می بخشند در ژنو سوییس برای دو روز گرد هم آمدند. آنها به صورت کاملا تعاملی و به منظور بهبود بیش از پیش کارآیی و سودمندی راه حل ها و مزایای توصیه های ایزو برای کسب و کار، دولت ها و جامعه در این همایش شرکت داشتند. 

متن کامل خبر را در اینجا مطالعه نمایید.

اهداف کیفیت

نهایت سپاس رو دارم از حسن توجه و راهنمایی هاتون در مورد یادداشت روی خط مشی ما فقط با یک مورد از یادداشت هاتون حرف دارم اونم اینکه هیچ جای استاندارد گفته نشده که اهداف کلان داخل خط مشی باید قابل اندازه گیری باشد اما فرمایش شما درمورد اهداف کیفی موسسه دقیقا صادق است.

به هرحال خیییییلیییییییی ممنونم.


خواهش می کنم البته نکات زیر نیز قابل توجه است:

1- استاندارد به خرد یا کلان بودن اهداف توجهی ندارد و انتظار دارد که اهداف تعیین شده قابل اندازه گیری باشند.

2- اهداف کیفی عبارت درستی نیست. اهداف کیفیت مورد نظر استاندارد است یعنی اهدافی درباره مسایل کیفیت در سازمان

با سپاس - مشاور مدیریت

حسابرسی و ممیزی

مدیریت محترم، به نظر شما چه تفاوتی بین حسابرسی مالی با ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در یک سازمان وجود دارد؟ ممنون می شوم به این پرسش پاسخ داده و در این گفتگو شرکت نمایید.  

ایزو و استعداد توسعه کسب و کار

مدیریت محترم، سازمان بین المللی استاندارد (ایزو) سندی را با عنوان "استعداد توسعه" منتشر کرده است. در این سند بیش از 30 راهنمایی فنی و برنامه های آموزشی تشریح شده است که توصیه هایی به موسسه های ملی استاندارد کشورهای عضو دارد. این سند را می توانید از اینجا دریافت نمایید و همچنین متن کامل خبر را نیز در اینجا مطالعه فرمایید.