مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

دانلود مجموعه آهنگ های نوروز

نوروز یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران باستان است. خاستگاه نوروز در ایران باستان می‌باشد و هنوز مردم مناطق مختلف فلات ایران نوروز را جشن می‌گیرند. نوروز به عنوان یک میراث فرهنگی در دوران معاصر همواره مورد توجه مردم قرار داشته و هر ساله برگزار می‌شود. در این مجموعه سعی شده بهترین آهنگ های اجرا شده در ارتباط با نوروز گردآوری و به عنوان عیدی به شما عزیزان تقدبم گردد.

دانلود مجموعه آهنگ های نوروز

دستمزد کارگران در سال ۹۳

ایلنا: شورای عالی کار دستمزد پایه کارگران برای سال ۹۳ را برای پایه مزد با ۲۵ درصد افزایش ۶۰۸ هزار و ۹۰۰ تومان و برای سایر سطوح مزدی ۱۲ درصد افزایش به اضافه روزانه ۲۱۱۹ تومان تعیین کرد.

افزایش ۲۵ درصدی پایه دستمزد کارگران در حالی به تصویب رسید که بر اساس ماده ۴۱ قانون کار، دستمزد می‌بایست بر اساس نرخ تورم افزایش یابد. بانک مرکزی و مرکز آمار به عنوان دو منبع رسمی، آخرین نرخ تورم در زمان مذاکرات مزدی را با ۳ درصد اختلاف به ترتیب ۳۳/۵ و ۳۶/۵ درصد اعلام کرده‌اند. نمایندگان کارگران در این شورا معتقد بودند که با توجه به بار تورمی اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده، تصویب دستمزد کارگران کمتر از نرخ واقعی تورم به کاهش بیشتر قدرت خرید آنان منجر خواهد شد.

ده اشتباه پرطرفدار در زبان فارسی

۱- وقتی کسی را برای نخستین‌بار دیده‌اید، نباید بگویید: 
«از آشنایی با شما، خوشبخت شدم!» بلکه باید بگویید
«از آشنایی با شما، خوش‌وقت هستم!»
معنای «خوشبختی» با «خوش‌وقت بودن» فرق دارد، مگر این که ملاقات با آن شخص چنان زندگی شما را متحول کرده باشد که احساس خوشبختی کنید. انتخاب با خودتان است. ادامه ...

دانلود مقاله رویکرد مرحله ای به استقرار مدیریت پروژه سازمانی

مدیریت پروژه سازمانی یعنی چی؟ برای داشتنش چه کارهایی باید کرد؟ ...

برای پاسخ به این پرسش ها و موارد مشابه مقاله ترجمه شده از آقای واندرزلویس را مطالعه نمایید. این مقاله برای سایت TechNet مایکروسافت نوشته شده است. مقاله به زبان ساده توضیح داده مدیریت پروژه سازمانی چیست، مشتری ها چطور به این مقوله نگاه می کنند و چطور می توان در یک سازمان اجرایش کرد. خوندنش رو به همه کسانی که به شکلی با مدیریت پروژه درگیر هستند پیشنهاد می کنم. 

مقاله را از اینجا دریافت نمایید.

شروع کردن یک کسب و کار مستقل میتونه خیلی هیجان انگیز و در عین حال ترسناک باشه

ایده از اینجا شروع شد که وقتی دوستان فیسبوکی اش درباره ی اینکه نمیتونن فلان ادویه ی هندی رو در فروشگاه ها پیدا کنند غر میزدن، آنوپا و شرکت جدیدش اون ادویه و مواد مورد نظر رو در بازار پیدا میکردن و با قیمت حراج به فروش میذاشتن.

هدف اصلی شرکت سنگلا اینه که غذای هندی رو برای همه راحت و قابل دسترس کنه. آنوپی اینطور فکر میکنه که اگر مشتری ای کالای هندی خاصی رو درخواست کنه، وظیفه ی او و شرکتش هست که کالا رو پیدا کنه و به مشتری تحویل بده. این یک نوع کسب و کار مشتری مداری است که شما میگذارید مشتری ها تعیین کنند چه کالایی برای فروش بهتر هست. ادامه ...

نکته های مهم کارآفرینی  – “بگذارید مشتری ها هدایتتون کنن!”

آیا تاسیس شرکت تنها گزینه ی روی میز است؟

 نادر خرمی راد در نوشته ای که عنوان و تصویرش رو اصلا خوب انتخاب نکرده از معایب و مزایای تاسیس شرکت یادی کرده و روش های مختلف کار آزاد، کار گروهی و تاسیس شرکت را واسه دنبال کردن یک کار حرفه ای مورد علاقه و کسب درآمد پیشنهاد کرده ... نکته مهمی که توی این نوشته وجود داره اینه که:

  •  آیا کاری که می‌خواین انجام بدین براتون لذت‌بخش هست؟
  • آیا کاری که انجام می‌دین فضایی براتون به وجود میاره که بتونین از درآمدش لذت ببرین؟