مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آیا شما هم در کسب و کارتان از اپ استفاده می کنید؟

... بیشترین اَپ‌های کسب و کاری که در این مدت فعال شده است، عبارت بوده است از نرم ‏افزارهای ویرایش فایل‌های سندی، نرم ‏افزارهای دسترسی به فایل و نرم ‏افزارهای سفارشی‏ شده. این نرم‏ افزار‌ها ۶۳ درصد از کل اَپ‌های کسب و کار فعال ‏شده در سه ماهه چهارم سال گذشته را شامل شده است. بر اساس این گزارش، شرکت‌های فعال در بخش صنعت انرژی و زیرساخت‌های شهری (آب، برق و گاز) جز ده صنعتی هستند که بیشترین ابزارهای همراه را برای کسب و کار خود فعال کرده‌اند. ۵. ۲ درصد از ابزارهای همراه فعال‏ شده در بخش کسب و کار‌ها مربوط به این صنعت بوده است. صنعت خدمات مالی نیز از نظر فعال‏ سازی آیپد همچنان جایگاه بر‌تر را دارد. ۴۶ درصد از آیپدهایی که در سه ماهه چهارم پارسال در بخش کسب و کار‌ها فعال شده است، مربوط به صنعت خدمات مالی بوده است.

تو کشور ما هم خیلی ها شب می خوابن و صبح که بیدار میشن شوک زده میشن

قیمت پیشنهادی اولیه این بود: ۵ دلار برای یک ماه – ۴۵ دلار برای یک سال و ۹۹ دلار برای همه عمر! ساعت ۱۱ شب بود که این قیمت‌ها و افتتاح نسخه Pro اعلام شد، خدابکچیان این خبر و نرخ‌ها را ساعت ۱۱ شب در سایت گذاشت و بعد خوابید! ساعت شش صبح او از خواب بیدار شد، ناگهان شوک‌زده شد، در طول شب نسخه Pro فیدلی، ۵۰۰ هزار دلار فروخته بود! فیدلی در حال حاضر ۱۴ هزار مشترک پولی دارد، هزینه اشتراک مادام‌العمر فیدلی در حال حاضر ۲۹۹ دلار است. با یک حساب سرانگشتی مشخص می‌شود که اگر همه این ۲۴ هزار نفر، نرخ آبونمان سالانه را بپردازند، شرکت یک میلیون دلار در سال کاسبی می‌کند و این برای شرکت کوچکی که تنها ۱۲ کارمند دارد، مناسب است. متن کامل مقاله ...

2-16-2014 11-05-50 AM

معرفی نرم افزار فاکتور ۳

نرم افزار فاکتور ۳ یک راه حل برای انجام امور مختلف مالی و اداری و شخصی می باشد. از آن می توان در انواع کارهای مختلف استفاده کرد. این نرم افزار بر طبق طرحانه (برگ) که به آن داده می شود محاسبات، دریافت داده ها و موارد خروجی را انجام می‌دهد. موارد کاربرد این نرم افزار می تواند شامل: صدور و چاپ فاکتور، دفتر معین و انواع اوراق مالی، چاپ چک و اوراق مشابه، چاپ نامه های اداری، چاپ انواع گواهینامه ها، دعوتنامه، کارت و ... بصورت تکی و گروهی باشد. 

معرفی نرم افزار کنترل پروژه تحت وب رایگان

در گذشته ای نه چندان دور نرم افزار مایکروسافت پروژه یکی از بهترین و قویترین نرم افزار کنترل پروژه ای بود که می شناختم. بعدها با پریماورا هم آشنا شدم و اینک که نرم افزارهای تحت وب گستره وسیعی پیدا کرده اند و از سوی دیگر ماهیت بسیاری از کارهای پروزه ای ایجاب می کند کارهای پروژه را به صورت شبکه ای کنترل کنیم پس لازم است از وب استفاده بهتری بکنیم. یکی از نرم افزارهای تحت وب که نسخه اولیه آن رایگان هم هست نرم افزار کار تیمی می باشد که می توانید با ثبت نام در این وب سایت از مزایای آن بهره مند شوید. جالبی این وب سایت این است که از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. توضیحات بیشتر را در اینجا مطالعه نمایید و برای ورود به وب سایت کار تیمی Teamworking درنگ نکنید.

مدیریت پروژه

چرا مدیران امروزی از ابزار دیروزی استفاده می کنند؟

شما به عنوان مدیر یک سازمان (یا حتی نه به عنوان یک مدیر سازمان بلکه به عنوان مدیر شخص خودتون) برای سروسامان دادن به کارهاتون از چه ابزاری استفاده می کنید. من بسیاری از مدیران امروزی رو دیدم که هنوز هم مثل گذشته مدیریت می کنند و عمده ابزار مورد استفاده آنها ذهن شون هست. وقتی با چنین مدیرانی روبرو می شویم بی درنگ می شنویم که: ؛خوب شد دیدمت یک کاری داشتم باهت...؛ برخی دیگر کمی پیشرفته تر عمل کرده و از دفتر یادداشت ویا سررسید سال جاری برای ثبت کارهاشون استفاده می کنند. برخی دیگر که تعدادشون رو به افزایش هم هست علاوه برداشتن گوشی تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ و دفتر یادداشت به طور همزمان بازهم از ذهن شون همچون سنوات گذشته! استفاده می کنند.
کمتر مدیری را دیده ام که از اپلیکیشن های خوبی که این روزها در حوزه مدیریت بوجود آمده اند استفاده کنند. با این حال مناسب دیدم پنج اپلیکیشنی که برای مدیران کاربردی هست را معرفی کنم. امید است میزان استفاده مدیران امروزی سازمان های ایرانی از فناوری های نوین بیش از پیش گردد.

شخصیت حقیقی یا فریلنسر

احتمالا در زمان عقد قراردادهای کاری با واژه های شخصیت حقوقی یا حقیقی برخورد داشته اید. وقتی یک سوی قرارداد یک سازمان دولتی، شرکت سهامی عام یا خاص باشد از آن به عنوان شخص حقوقی یاد می شود و اگر در این سوی قرارداد یک فرد مشخص که قرار است کار را به تنهایی انجام دهد قرار گیرد از آن به عنوان شخص حقیقی یاد می کنند. اما واژه ای اخیرا در فضای کسب و کار ایران وارده شده است به نام فریلنسینگ (متاسفانه بازهم فرهنگستان زبان فارسی از فضای کسب و کار عقب است و جایگزین مناسبی برای این واژه معرفی نکرده است) که به نظر من بیانگر همان ویژگی های شخص حقیقی است.حال اگر یک فریلسنر هستید یا می خواهید در این حوزه فعالیت های خود را تازه آغاز کنید توصیه می کنم هفت نکته در شروع کار فریلنسینگ را مطالعه نمایید.

هفت نکته در شروع کار