مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اصول مدیریت زمان

حتما با مدیریت زمان آشنا هستید. بخش عمده ای از مطالبی که تحت عنوان مدیریت زمان مطرح می گردد در چهار اصل به شرح مشخص شده در تصویری که مشاور مدیریت طراحی کرده است، خلاصه می گردد.  

این تصویر (منظورم تصویر روبرو نیست!) برای آشنایی شما مدیر محترم با اصول مدیریت زمان طراحی شده است. مدیران موفق حتما به این چهار اصل توجه داشته و آنها را در برنامه ریزی های خود مد نظر قرار می دهند.

ثبت نوروز در تقویم بین المللی

 

نظر سنجی سازمان ملل در مورد ثبت نوروز در تقویم بین المللی به عنوان یک روز جهانی تا الان فقط 351هزار نفر ثبت کرده اند.لطفا"  petition  زیر را امضا نموده و به دیگر دوستان هم اطلاع دهید قبل از این که این روز به نام افغانستان یا تاجیکستان ثبت شود. برای شرکت در نظرسنجی اینجا کلیک کنید. 

درس های زندگی

این اسلایدها از مطالبی که یکی از دوستان برای مشاور مدیریت ارسال کرده گردآوری و تنظیم شده است. آرزومندم مورد استفاده و موثر واقع گردد. برای دریافت اسلایدها روی تصویر زیر کلیک کنید. 

مدیریت عاشقانه

آسمان سینه ام را چون شمایی مشتری است - بازکن دکان که وقت عاشقی است.
 
برای مشاهده وبلاگ مدیریت عاشقانه اینجا کلیک کنید.

معرفی وب سایت ؛پایگاه کتاب الکترونیکی ایران؛

اهداف پایگاه کتاب الکترونیکی ایران (eketab.ir) بطور خلاصه عبارتند از:   

عرضه و نشر الکترونیکی کتابهای فارسی بطور قانونی و منطبق بر قوانین نشر کشور.
ترجمه و نشر الکترونیکی کتابهای شناخته شده و پر مخاطب توسط تیم ترجمه پایگاه.
نشر الکترونیکی کتابهای سایر ناشرین، مؤلفین و مترجمین با رعایت حق مؤلف.
انتشار الکترونیکی کتابهایی که حق تألیف آنها منقضی شده است.

ما قصد داریم با کمک و حمایت کاربران پایگاه، بزرگترین کتابخانه دیجیتالی کتابهای فارسی را تأسیس کنیم. پایگاه کتاب الکترونیکی ایران به هیچ مؤسسه و سازمانی وابسته نیست و هزینه این طرح نیز بسیار بالا است. لذا ایدۀ ما این است که:
انتشار کتاب الکترونیکی از ما و حمایت مالی و تأمین هزینه‌ها از شما.
سیاست اولیه این پایگاه بر این است که کاربران بدون هیچ محدودیتی از کتابهای الکترونیکی پایگاه استفاده نموده و در عوض تنها مبلغ 20000 ریال معادل 2000 تومان را تنها یکبار بعنوان حق عضویت به حساب پایگاه واریز نمایند.
ادامه ...