مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

وب سایت مشاور مدیریت

نسخه آزمایشی وب سایت مشاور مدیریت با استفاده از امکانات صفحات گوگل و برخی از ابزار بلاگ اسکای منتشر شد. لطفا از این وب سایت بازدید فرموده و نظرات خود را برای پربار شدن آن اعلام فرمایید. برای شروع کافیست روی تصویر زیر کلیک کنید. 

کلیک کنید.

سن مغز خود را تعیین کنید.

کلیک کنید.اگر می خواهید بدانید مغز شما چند سالشه باید یک تست سرعت و حافظه بدید. البته به روش ژاپنی ها ! لطفا مراحل زیر را دنبال کنید.
۱- ابتدا روی تصویر روبرو کلیک کنید.
۲- بعد دکمه استارت رو بزنید.
۳- بعد از یک آماده باش ۳-۲-۱، بایستی جای اعداد رو که چند لحظه نمایش داده می شه به خاطر بسپارید و روی جای اون ها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنید.
۴- بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس العمل و درستی اون محاسبه و نمایش داده می شه !!!

اصول مدیریت کیفیت

انتشار مقاله در نمااین سند هشت اصل مدیریت کیفیت که در استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ایزو 9000-2000 کاربرد دارد را معرفی می نماید. مدیریت ارشد هر سازمان می تواند از این اصول بعنوان چارچوبی برای راهنمایی سازمان خویش به منظور بهبود عملکرد ها استفاده نماید. این اصول برگرفته از تجارب و دانش متخصصین بین المللی که در کمیته فنی تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت – ISO/TC 176 مشارکت دارند می باشد. این کمیته مسوول توسعه و نگهداری استانداردهای ایزو 9000 هستند.
هشت اصل مدیریت کیفیت در استاندارد ایزو 9000-2000 با عنوان واژگان و مبانی سیستم های مدیریت کیفیت و استاندارد ایزو9004-2000 با عنوان خطوط راهنما برای بهبود عملکرد سیستم های مدیریت کیفیت، تعریف شده اند .
این سند شرح سامان یافته ای از اصول مطرح شده را که در ایزو9000-2000 و ایزو9004-2000 را ارایه می دهد. همچنین نمونه هایی از منافع ناشی از بکارگیری اقدامات مدیران بر مبنای این اصول، به منظور بهبود عملکرد سازمان ها را به نمایش می گذارد.
اصل اول – تمرکز بر مشتری
اصل دوم – رهبری
اصل سوم – مشارکت کارکنان
اصل چهارم – رویکرد فرایندی
اصل پنجم – رویکرد سیستمی به مدیریت
اصل ششم – بهبود مستمر
اصل هفتم – تصمیم گیری بر مبنای واقعیت ها
اصل هشتم – ارتباط سودمند و دوطرفه با تامین کنندگان

امنیت در وبلاگ نویسی

 کلیک کنید.

تلخترین اتفاقی که برای یک وبلاگنویس ممکن است پیش بیاید شاید همان هک شدن وبلاگ و خارج شدن مدیریت وبلاگ از دست او باشد ، حال ما باید چه کنیم تا هک نشویم؟

توصیه هایی در اینجا ارائه شده که رعایت آنها می تواند خطر هک شدن شما را تا صدها برابر کمتر کند.

ناظر افتخاری سازمان بازیافت شهرداری مشهد

چند روز پیش پیامکی داشتم از سازمان بازیافت شهرداری مشهد که به عنوان ناظر افتخاری این سازمان جایزه ای به من تعلق گرفته است و با مراجعه به محل سازمان می توانم آن را دریافت کنم. من هم در تاریخ ۲۵/۸/۸۸ رفتم و جایزه خودم را که یک کارت بانک با شارژ ده هزار تومان بود را دریافت کردم. جالب بود ! جالب تر اینکه سازما بازیافت شهرداری مشهد به تمامی ۱۵۰ ناظر افتخاری خود این جایزه را داده بود.  

شما هم اگر ساکن مشهد هستید و دوست دارید ناظر افتخاری این سازمان باشید به اینجا مراجعه فرمایید.

اکسپرس، قالب نرم افزاری متن باز

 کلیک کنید.

اکسپرس قالب نرم افزاری متن بازی به زبان پایتون است که برای تسهیل و تسریع طراحی اصولی و قاعده مند نرم افزار های تحت وب و پایگاه های اینترنتی ساخته شده است . تاکید اکسپرس بر روی امنیت، سرعت، سادگی، انعطاف پذیری و توسعه پذیری بالا است. اکسپرس این امکان را به کاربران می دهد که بدون درگیر شدن با جزئیات پیچیده و ریز فنی، بر روی پیاده سازی ایده های خود متمرکز شوند و در کمترین زمان ممکن، نرم افزار تحت وب یا پایگاه اینترنتی پیشرفته خود را طراحی کنند. اکسپرس به عنوان نرم افزاری متن باز و رایگان تحت پروانه جی پی ال منتشر شده است.