مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نرم‌افزار اعتباربخشی بیمارستانی طراحی شد

اولین نرم‌افزار در حوزه اعتبار بخشی بیمارستانی توسط مرکز تحقیقات مدیریت بیماستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران طراحی و پیاده‌سازی شد.

مسوول پروژه نرم‌افزار حوزه اعتبار بخشی بیمارستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: این نرم‌افزار یک سامانه جامع آموزش و توانمندسازی منابع انسانی مبتنی بر استانداردهای اعتباربخشی است.

وی افزود: با استفاده از این نرم‌افزار امکان نیازسنجی آموزشی مبتنی بر عملکرد و مبتنی بر شرایط احراز مشاغل محقق می‌شود. امکان برگزاری آزمون‌های آنلاین، امکان مدیریت صدور گواهینامه و امکان برگزاری کلاس‌های مجازی از ویژگی‌های این نرم افزار است.

مسوول پروژه نرم‌افزار حوزه اعتباربخشی بیمارستانی تصریح کرد: امکان ماژول‌های مرتبط با استانداردهای اعتباربخشی بیمارستانی، مجهز به داشبورد مدیریت آموزش، امکان ایجاد دسترسی برای تمامی پرسنل بیمارستان به منظور مدیریت فردی پرونده آموزشی، امکان ثبت و مدیریت پرونده و شناسنامه آموزشی از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. منبع خبر

مدیریت استراتژیک یا بازاریابی

با عرض سلام و خسته نباشید، اینجانب دانشجوی مدیریت MBA‌ دانشگاه تهران می باشم. ما باید برای ترم بعد انتخاب گرایش کنیم. با توجه به این که دو گرایش بازاریابی و مدیریت استراتژیک ارائه می شود. من در مورد انتخاب یکی از این دو مردد می باشم. می خواستم منو در این زمینه راهنمایی کنین که کدوم یک از این گرایش ها در چه شرایطی بهتر است؟ بازار کار کدام یک بهتر می باشد؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.
مشاور مدیریت به این پرسش در اینجا پاسخ داده است.

مشاور مدیریت و رویدادهای پیاده سازی استانداردهای ایزو در ایران

مشاور مدیریت تا کنون مطالب متنوع و زیادی درباره پیاده سازی استانداردهای ایزو 9001 منتشر کرده است. اگر تمایل داشته باشید به تمامی این مطالب دسترسی داشته باشید از وب سایت مشاور مدیریت بازدید نمایید و یا اینکه کلمه ایزو یا عبارت های مشابه را در قسمت پایینی همین وبلاگ جستجو نمایید. این سند نیز فهرست برخی از مطالب منتشر شده مشاور مدیریت درباره ایزو را به همراه نشانی دسترسی به محل انتشار مطالب را در اختیار شما قرار می دهد. امیدوارم مفید واقع شود. 


راهنمای جامع مدیریت حریم خصوصی در فیس‌بوک

تلاش برای حفظ حریم خصوصی و امنیت در فیس‌بوک، مطلبی است که در کمال تعجب بسیاری از کاربران ایرانی به آن توجه نمی‌کنند و بسیار راحت می‌شود به اطلاعات و عکس‌های خصوصی و مطالب عده قابل توجهی از آنها در فیس‌بوک دست یافت. ادامه ...

رویکردهای صرفه جویی

دو شرکت مختلف، دو مدیر متفاوت، برای موضوعی یکسان (صرفه جویی) دو رویکرد از خود نشان دادند. اکنون شما داوری کنید که کدام یک تدبیر بهتری اندیشیده و بکار بسته است:

مدیر اول: وقتی نتوانست مجوز هزینه کرد ایجاد واحد آموزش مناسب شرکتش را از هیات مدیره دریافت نماید، با تلاشی هوشمندانه این واحد را از محل صرفه جویی در یکی از فعالیت های تولیدی خود ظرف سه ماه سرپا کرد و چون هیچ هزینه ای افزون بر بودجه، به شرکت متحمل نشده بود هیچ اعتراضی هم اعلام نشد.

مدیر دوم: با تلاشی وافر توانست شیفت شب که از بهره وری پایینی برخوردار شده بود را حذف کند و با تسریع کارها در دو شیفت دیگر و حذف هزینه گزاف شبکاری، صرفه جویی قابل توجهی برای شرکت بدست آورد. وقتی ازش پرسیدم این صرفه جویی چه نفعی به حال واحد شما دارد؟ گفت: در محاسبات سود و زیان پایان سال خودش را نشان می دهد!