مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اپن آفیس فارسی

 

اُپن‌آفیس یک پروژهٔ اُپن‌سورس برای بستهٔ نرم‌افزاری اداری چندزبانه‌ای است که روی انواع سیستم‌عامل‌ها نصب و اجرا می‌شود. اُپن‌آفیس با دیگر بسته‌های نرم‌افزارهای اداری معروف دنیا همخوانی دارد و برای بارگیری، استفاده و نشر، آزاد است. هدف پروژهٔ اُپن‌آفیس پدید آوردن بستهٔ اداری پیشرو در دنیا توسط جامعهٔ برنامه‌نویسان است که روی تمام سیستم‌عامل‌های اصلی دنیا قابل نصب و اجرا است. سیستم‌عامل‌هایی که در حال حاضر پشتیبانی می‌شوند عبارتند از گنو/لینوکس، سان سولاریس، ویندوز مایکروسافت، Mac OS، و FreeBSD. برای مشاهدهٔ فهرست سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز برای نصب اُپن‌آفیس بر روی هر یک از بسترهای نام برده شده، اینجا کلیک کنید.

رای بندهید !

برای شرکت در انتخابات مجازی اینجا کلیک کنید.

پیر مرد مدیر

یک پیرمرد بازنشسته، خانه جدیدی در نزدیکی یک دبیرستان خرید. یکی دو هفته اول همه چیز به خوبی و در آرامش پیش میرفت تا این که مدرسه ها باز شد.در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاس‌ها سه تا پسر بچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلند، بلند با هم حرف می زدند، هر چیزی را که در خیابان افتاده بود شوت می‌کردند و سر و صدای عجیبی راه انداختند. این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد کاملاً مختل شده بود. این بود که تصمیم گرفت کاری بکند.
روز بعد که مدرسه تعطیل شد، دنبال بچه ها رفت و آنها را صدا کرد و به آنها گفت:«بچه ها شما خیلی بامزه هستید و من از این که می‌بینم شما اینقدر نشاط جوانی دارید خیلی خوشحالم. من هم که به سن شما بودم همین کار را می‌کردم.حالا می خواهم لطفی در حق من بکنید. من روزی 1000 تومن به هر کدام از شما می دهم که بیایید اینجا، و همین کارها را بکنید.»بچه ها خوشحال شدند و به کارشان ادامه دادند. تا آن که چند روز بعد، پیرمرد دوباره به سراغشان آمد و گفت:« ببینید بچه ها متأسفانه در محاسبه حقوق بازنشستگی من اشتباه شده و من نمی‌تونم روزی 100 تومن بیشتر بهتون بدم. از نظر شما اشکالی نداره؟»
بچه ها گفتند: « 100 تومن؟ اگه فکر می‌کنی ما به خاطر روزی فقط 100 تومن حاضریم اینهمه بطری نوشابه و چیزهای دیگه رو شوت کنیم، کور خوندی. ما نیستیم.»و از آن پس پیرمرد با آرامش در خانه جدیدش به زندگی ادامه داد. منبع: ایمیل یکی از دوستان

فناوری نوین تمیز کردن صفحه مانیتور

برای تمیز کردن صفحه مانیتور خودتان با استفاده از فناوری نوین فقط کافیست اینجا کلیک کنید.