مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

شما چه ایده ای برای تکثیر و پول درآوردن دارید؟

پدرم به من گفت که تنها راه پول‌دار شدن پیدا کردن یک فرصت بیزینسی است که دارای اثر تکثیری بوده و نیازی به حضور و دخالت من نداشته باشد. چند وقت طول کشید تا من معنی واقعی این جمله را فهمیدم. قسمت آخر به اندازه کافی ساده بود. او توضیح داد: «یک دکتر در هر روز در طی یک سال تعدادی بیمار مشخص را می‌تواند ببیند. یک وکیل فقط وکالت تعداد مشخصی پرونده را می‌تواند به عهده بگیرد.» برای ثروت آفرینی، من باید چیزی را پیدا می‌کردم که نیازی به حضور فیزیکی من نداشته باشد. ادامه ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد