ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
در زمانی که همه چیز در حال تغییر است ، به آسانی می توان فکر کرد که قوانین بنیادین کسب و کار نیز بسرعت تغییر خواهند یافت ، ارزش های محوری سازمان و مدیریت سازمان بر اساس این ارزشها می تواند راهنمای بسیار خوبی جهت رشد و ادامه حیات سازمانها در شرایط کنونی کسب و کار باشد ، این چنین سازمان هایی ، به عنوان واکنش در برابر تغییرات محیطی ، ارزش های محوری خود را تغییر نمی دهند . بلکه در صورت لزوم سعی می کنند محیط خود یا ساختار های قبلی خود را تغییر دهند ، تا بتوانند ارزشهای سازمان خود را حفظ نمایند . سازمان هایی که رفتارشان حاصل تصمیم و انتخاب آگاهانه خودشان و مبتنی بر ارزش هاست نه ثمره اوضاع و شرایط - که واکنشی مبتنی بر احساس است - آنها سازمان هایی عامل ، موثر و مسئولیت پذیرند .