ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
تعالی کسب و کار از جمله مفاهیم جدیدی است که امروزه هدف هر سازمان پیشرو می باشد و در روند تکاملی مباحث کیفیت نیز قدم بعدی پس از مدریت کیفیت فراگیر محسوب می شود که منجر به کسب مزیت های رقابتی قابل توجه می گردد . آشنایی با مدل ها و روش های تعالی کسب و کار و استفاده هدفمند و مناسب از آنها نه تنها موجب تداوم ارتقای کیفیت و تسهیل بهبود تطبیقی می شود. بلکه دستیابی به تعالی پایدار را در سازمان میسر می سازد.
در این راستا گروه پژوهشی مدیریت کیفیت دانشگاه اصفهان وابسته به مرکز تحقیقات علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان با مشارکت شرکت مهندسین مشاور فراروش فرزانه با آگاهی از اهمیت و جایگاه مباحث فوق در رشد و توسعه سازمان ها و در راستای اجرای پروژه رسالت پژوهش و تحقیقات نسبت به برگزاری نخستین کنفرانس تعالی کسب و کار اقدام نموده و امیدوار است زمینه مناسبی را برای تبادل اطلاعات و توسعه و تعمیق مفاهیم در میان اندیشمندان؛ پژوهشگران ؛ مدیران و کارشناسان سازمان ها و واحد های تولیدی و خدماتی فراهم آورد.
دبیرخانه جایزه ملی بهرهوری و تعالی سازمانی چهارمین همایش تعالی سازمانی را در تاریخ 7 و 8 اسفند سال جاری (1385) برگزار خواهد کرد.
مهلت ارسال اصل مقاله 30/9/85
بهترین راه حل برای از بین بردن دغدغه های خدمات منابع انسانی در سازمان ها سپردن این وظایف به بیرون از سازمان است.
برای دریافت متن کامل مقاله اینجا را کلیک کنید.
هدف دوره: آشنایی با مفاهیم و رویکردهای بهره وری
مدت: 80 ساعت ظرفیت دوره: 25 نفر هزینه دوره: به ازاء هر نفر فقط مبلغ 000/250 ریال
اصول مدیریت کیفیت
این متن ترجمه سند "اصول مدیریت کیفیت" منتشر شده در سایت سازمان بین المللی استاندارد(ISO) است.
متن کامل اصول(فارسی) متن کامل اصول(انگلیسی)