مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

عرضه «چراغ‌سنگ‌های آرامش‌بخش دلربا»

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.    برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

این چراغ‌سنگ‌ها در دو طرح  طبیعی و هندسی (کره، هرم، مکعب مستطیل و استوانه) و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌گردند. چراغ سنگ نمک ساخته شده از سنگ نمک طبیعی می‌باشد. تشکیل این سنگ بیش از دویست میلیون سال به طول می‌انجامد. هاله‌ها حوزه‌های انرژی پیرامون ما هستند که به رنگ‌های مختلف: سبز، آبی، بنفش و لاجوردی به نظر ما می‌آید. این حوزه‌ها بر اثر فعالیت‌های روزانه از بارهای الکتریکی و سایر بارهای مثبت دچار آلودگی شده و برای ما خستگی، افسردگی و بیماری‌های مختلف ایجاد می‌نماید. با استفاده از سنگ نمک دلربا این حوزه‌ها پاک‌سازی شده و آلودگی‌های آن تا حدود زیادی از بین رفته و به ما انبساط خاطر، آرامش و سلامتی دست خواهد داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پیمان سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 12:29

من از این سنگ تهیه کردم
میشه ۱ شماره تلفن بدین تا باهاتون تماس بگیرم ؟

اگه خوبی بدی از این سنگ ها دیدید من بی تقصیرم باور کنید ! چون این سنگ ها مال من نیست که ....
با این حال شماره تلفن من توی قسمت تماس بامن موجوده می تونید استفاده فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد