مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

عذر خواهی از طرف دیگران !

دیروز جمعه مورخ ۱۸/۱۲/۸۵ وقتی اومدم سراغ وبلاگم تا به روزش کنم:آخه من از مهر ۸۵ که وبلاگ رو ایجاد کردم هر روز بدون استثناء اونو به روز کردم (می تونید تاریخ پست ها رو چک کنید)؛ دیدم که اصلا به وبلاگ دسترسی ندارم بلاگ اسکای پیام می داد که شما وبلاگی ایجاد نکرده اید. خیلی حالم گرفته شد.

از هر طریق ممکن با بلاگ اسکای تماس گرفتم و موضوع رو مطرح کردم ولی جوابی دریافت نکردم. البته امروز وبلاگم کار می کنه ولی اگه نگاه کنید تاریخ ۱۸/۱۲/۸۵ مطلب نداره و به روز نشده بالطبع چون در دسترس هم نبوده بازدید کننده زیاد هم نداشته .

نمی دونم برای دیگران هم که از بلاگ اسکای خدمات می گیرن همین مشکل دیروز پیش اومده یا نه ولی این سئوال باقی است که چرا؟

با این حال بنده از طرف خودم و بلاگ اسکای از شما مدیر محترم پوزش می طلبم. در ضمن این نکته هم برام مشخص شد که تماس با بلاگ اسکای چقدر سخت است و در واقع می شه گفت اصلا کانال ارتباطی مشخصی وجود نداره !‌‌ !

نظرات 3 + ارسال نظر
سید ناصر بهشتی شنبه 19 اسفند 1385 ساعت 11:30 http://www.beheshtionline.com

احتمالات ممکن:

1. آدرس رو اشتباه زدین
2. به سایت دیگه ای وصل شدین
3. اصلا مشکلی ندارین و دارن ما رو سر کار میزارین
4. این پیامو اشتباه فرستادین.
5. آی اس پی شما مشکل داره.
6. سروری که وب لاگ شما روش هست خوابیده.
7. سایت شما ویزیتورش رفته بالا کند جواب میده
8. یه گروه از طرفداراتون سایتو خوابوندن تا شما استراحت کنید.
9. دشمناتون سایتو هک کردن.
10. آی اس پی شما هیچ مشکلی نداره و شما میخواین علیه اون تبلیغ کنید
11. حوصلتون سر رفته و دیگه نمیخواین آپدیت کنید و الان دارید زمینه سازی میکنید.
راستی، خداییش چرا جواب نمیداد؟

خیلی ممنون از راهنمایی های ارزنده شما ولی به نظر من احتمال ردیف ۶ یا چیزی شبیه به اون رو قطعی تر می دونم.
راستی ردیف ۸ و ۱۱ رو خوب اومدی
با احترام - مشاور مدیریت

مسی شنبه 19 اسفند 1385 ساعت 14:25 http://www.masy-management.blogfa.com

سلام

از لطفتون ممنون

اگر اجازه میدید هم لینکتون کنم و هم لوگوتون رو توی بلاگم بذارم


در مورد این پستتون هم :
فکر کنم دشمن در کار باشه


در پناه حق
یا علی

علیک سلام
اجازه ما هم دست شماست.خواهش می کنم خوشحال می شم.
به امید همکاری مستمر
مشاور مدیریت

خودم یکشنبه 20 اسفند 1385 ساعت 17:42 http://sadeghfar.blogsky.com

فکر کنم علت رو پیدا کردم.به این تذکر بلاگ اسکای که در تاریخ ۲۰/۱۲/۸۵ منتشر شده است توجه فرمایید:
کاربر گرامی
به علت پاره‌ای تغییرات سخت افزاری و انتقال سرورها از ساعت 5 بامداد روز دوشنبه 21/12/1385 دسترسی به بلاگ اسکای و کلیه وبلاگ های زیر مجموعه آن به صورت کامل برای چندین ساعت قطع می باشد.
پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد