مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نقش آزمایشگاههای مرجع (رفرانس) در بهبود کیفیت عملکرد آزمایشگاه

متن مقاله دنیایی متفاوت  

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شریعتمداری یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 13:19 http://blogfa53.blogfa.com/

با سلام و تبریک سال نو خدمت شما و آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما
وبلاگ شما با مطالب خوب آن بسیار قابل استفاده است. دوست عزیز اینجانب در سال جدید وبلاگی با محتوای مدیریتی ایجاد نمودم لطفا در صورت تمایل در لینک خود وبلاگ ما اضافه نمائید با تشکر_مهدی شریعتمداری

علیک سلام
من هم سال نو را به شما تبریک عرض می نمایم.
از وبلاگ شما بازدید کردم و یه پیشنهاد داشتم :
کمی از وضعیت مدیریت در سازمان های هندی در وبلاگتان برایمان بنویسید.

مسی یکشنبه 12 فروردین 1386 ساعت 13:19 http://www.masy-management.blogfa.com

سلام
از لطفتون ممنونم

امیدوارم که این دوستی ما همچنان برجای بماند

با توجه به متن مقاله نقش آزمایشهای مرجع برای بهبود عملکرد آزمایشگاه کاملا واضح است
حالا در علوم انسانی تکلیف چی میشه؟

علیک سلام
تداوم دوستی و همکاری آرزوی من نیز هست. به نظر من اگر تنها محصول این عمر فقط افزایش دوستان باشد ضرر نکرده ایم.
در مورد علوم انسانی به نظر من به دلایلی مختلف کار زیادی در این مملکت انجام نشده است و پیشنهاد من برای شروع توجه به نیازمندیی های استاندارد ایزو ۹۰۰۱ است.
شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد