مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

10 مطلب مهم برای انتخاب یک نام خوب برای دامنه (Domain Name)

 چگونه می توان یک نام خوب برای دامنه انتخاب کرد؟ خوب البته این یک موضوع ذهنی است ،اما برای یک انتخاب خوب باید این ده نکته را در نظر گرفت .ادامه مطلب

1- نام دامنه خوب به راحتی به ذهن سپرده می شود و به راحتی نیز تایپ می شود. بطورکلی یعنی یک نام کوتاه انتخاب کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 15 فروردین 1386 ساعت 08:05 http://alisalar.blogsky.com

سلام وبلاگتون عالیه
ما میتونیم با هم دوستان خوبی باشیم راستی من حاضر به تبادل لینک با شما هستم
جوابتون رو توی وبلاگم بدین
نظر یادتون نره
یا علی...

علیک سلام
حتما هیمن طور است.وبلاگت رو دیدم و نظر دادم.

با سلام و عرض ادب
به تازگی یک وبلاگ پیرامون یکی از مباحث مدیریتی و صنایع تحت عنوان طرحهای توجیهه اقتصادی ایجاد نموده ایم . در صورت موافقت جنابعالی با هم تبادل لینگ داشته باشیم

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.از وبلاگتان هم بازدید داشتم.

با عرض سلام و ادب
به تازگی به همراه تعدادی از کارشناسان و مدیران خبره در زمینه مبحث نگهداری و تعمیرات وبلاگی را تحت عنوان ((دستورالعملهای نگهداری و تعمیرات )) ایجاد نموده ایم . امیدواریم با هم تبادل لینگ داشته باشیم .
در صورت موافقت اعلام فرمائید .

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.اگر به هرکدام از پست ها عکس مرتبط هم اضافه کنید عالی می شود.

علی پنج‌شنبه 16 فروردین 1386 ساعت 08:16 http://alisalar.blogsky.com

سلام از نظرات ارزنده شما کمال تشکر را دارم
امیدوارم که به توانم با راهنمایهای دوستان وب لاگ خوب و جالبی بسازم

در ضمن شما به لینک های من اضافه شدید

موفق و پر توان باشی

علیک سلام
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد