X
تبلیغات
رایتل
مشاور مدیریت
مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مهر 1394
ش ی د س چ پ ج
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
بایگانی
موضوع بندی

 

پنج‌شنبه 16 فروردین 1386
زبان بدن و پیام های پنهان

به نقل از مدیریت دانش سازمانی

•وقتی که لبخند گرمی بر لب داشته باشید مانند آن است که یک تابلوی خوش آمد در دست گرفته‌اید.
•لبخند، مردم را به برقراری ارتباط با شما دعوت می کند.
•اندیشمندی می گوید: هنگامی که گوشی تلفن را برمی داری لبخند بزن، کسی که آن سوی خط است از صدای شما متوجه می شود.
•اگر گوشه بیرونی چشم و پوست میانه صورت به هنگام لبخند چروک بردارند، لبخند واقعی است؛ در غیراین صورت لبخند ساختگی و غیرواقعی خواهد بود.
•گاه تنها برای اینکه وانمود کنیم به سخنان طرف مقابل گوش می دهیم سر خود را تکان می دهیم. چرا؟
•گرایش و نزدیکی به طرف مقابل، اگر خیلی سریع در ابتدای گفتگو صورت گیرد باعث انزجار می‌‌گردد. در واقع اگر بخواهیم در همان نگاه و ارتباط نخست با فرد رابطه ای صمیمانه برقرار کنیم تردید و سپس انزجاز وی دور از انتظار نخواهد بود.
•زیاد پلک زدن و به هم زدن زیاد چشم ها می‌تواند نشانگر تزویر و ریاکاری باشد ...


برای عضویت در خبرنامه این وبلاگ نام کاربری خود در سیستم بلاگ اسکای را وارد کنید
نام کاربری
تعداد بازدیدکنندگان : 1103286


Powered by BlogSky.com

عناوین آخرین یادداشت ها
 

| تماس با من  |







Powered by WebGozar


 

مشاهده نسخه معرفی کتاب زنده پیاده سازی ایزو 9001