مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

ولادت پیامبر مهربانی

 

بیشتر

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد جمعه 17 فروردین 1386 ساعت 09:18 http://WWW.397.BLOGSKY.COM

سلام لطفا وبلاگمو در لینکتان قرار دهید

علیک سلام
از آشنایی باشما خوشحال شدم.

مسی جمعه 17 فروردین 1386 ساعت 22:33 http://www.masy-management.blogfa.com

" آمد بهار خرم و آمد رسول یار " و همه بی‌قرار از رسیدن هفدهم ربیع‌الاول فصل شکفتن تکریم اخلاق انسانها، فصل بزرگ رهایی و آزادگی می‌شوند.

هفدهم ربیع الاول سرآغاز بهار جاوداندگی انسانیت ، فتح‌المبین همه قلوب است و افشاندن گل نبوت است بر شاخه سار هستی و جهان آغار می‌شود با تولد خورشید عالم تاب و این چنین جهان هستی به روشنی می‌رسد.

سلام بر ربیع ، همان بهاری که دلها را به هم گره می‌زند و دستها را به هم پیوند می‌دهد و مهر را گسترش می‌دهد و سلام برخورشید ماه ربیع، خورشیدی ، که به مکتب نرفت،اما مساله آموز صد مدرس شد و سلام بر ستاره‌های ماه ربیع، که انتشار نور الهی را در تاریخ گستراندند.

بدوش شرح و پاسخ و باتشکر

مهدی زرگر(آهنگ صنعت) شنبه 18 فروردین 1386 ساعت 03:54 http://ahangesanat.persianblog.com

به نام خدا
دوست عزیز و گرامی در سایت محترم ابتدا اجازه می خواهم تا فرا رسیدن نوروز باستانی ۸۶ را از سوی نشریه آهنگ صنعت به شما تبریک عرض نموده سالی سرشار از موفقیت برای شما آرزو نمایم .
همچنین پیشنهاد می نمایم با توجه به رسالت آهنگ صنعت و در صورت صلاحدید و تماس نزدیکتر شماره تماس ( ترجیحا موبایل) و ایمیل خود را از طریق ارسال به ایمیل ما مندرج در همین صفحه در اختیار ما قرار دهید ما تصمیم داریم تا صاحبان وبلاگها و سایتهای معتبر داخلی مهندسی صنایع و مدیریت را در یک همایش دعوت نماییم . لذا از شما بزرگوار در انجام این امر تقاضای همکاری و مساعدت داریم و خواهشمندیم در صورتیکه شما نیز وبلاگ و یا سایت متناسب با این دو رشته در نظر دارید این پیغام را به آنها ارسال نمایید و یا به ما معرفی نمایید تا اطلاع رسانی بصورت گسترده صورت پذیرد. پیشاپیش از مساعدت شما کمال تشکر و قدردانی را دارد.

من هم سال نو را به شما تبریک عرض می کنم.درخواست شما اجابت شد.
برای دعوت از تمامی سایت های مرتبط با مدیریت و مهندسی صنایع پیشنهاد می کنم لینک زیر را دنبال نمایید:
http://sadeghfar.blogsky.com/?PostID=523

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد