مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

شاید به یه جاهایی برسیم!

جنگ اول به از صلح آخر!روزنامه اعتماد ملی :


شنیده شده که محل زندگی محمدرضا استواری شهردار جدید جهرم در این استان توسط افراد ناشناس از دور به گلوله بسته شده است.

گفته می شود شهردار جدید که فرد جوانی است با تخلفات برخورد سختی دارد و جلوی ریخت و پاش ها را گرفته و این نوع برخورد، برخی افراد از جمله برخی پیمانکاران را عصبانی کرده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
قهرمان فراموش شده سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 08:31 http://expiredhero.blogsky.com

سلام
مرسی بابت نظرت اما متن ها مال خودمه عکس ها که مال خودم نیست

معمولا عکس سرعت بارگذاری صفحه رو کم می کنه
اما چشم

سعی می کنم عمل کنم

بازم ممنون

اگه توی عکسات آدرس وب خودتو بذاری فکر کنم بهتر باشه

قهرمان فراموش شده

علیک سلام
ممنون از اظهار نظرات مفیدت

مریم و امیر سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 10:48 http://maryam-amir.blogsky.com

نوشته هاتون خیلی خیلی جالب بودن
بیشتر پست هاتون رو خوندم

خیلی ممنون از اینکه به وبلاگ من اظهار لطف داشتید.
به امید دیدار مجدد

مسی سه‌شنبه 13 شهریور 1386 ساعت 18:44

سلام مشاور عزیز

من که از حالا فاتحه ااین شهردار جوان رو خوندم

جوان خوب و لایقی بود اما افسوس.....

علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد