مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

بی انگیزگی کارکنان خود را متوقف کنید.

اغلب شرکت ها اشتباه عمل می کنند. آنها به جای آنکه سعی کنند تا به کارکنان خود انگیزه بدهند، باید از بی انگیزه شدن کارکنان خود جلوگیری کنند.

تعداد زیادی از پرسنل وقتی یک کار جدید را آغاز می کنند، بسیار شیفته و علاقه‌مند آن هستند. اما طبق یافته های تحقیق ما، در 85 درصد شرکت ها، انگیزه پرسنل در شش ماهه اول به سرعت کاهش می یابد و در سال های بعد نیز روحیه آنها بدتر خواهد شد. این یافته ها بر اساس مطالعه ای شکل گرفته است که بر روی 2/1 میلیون نفر از کارکنان 52 شرکت برتر از میان 1000 شرکت مجله فورچون بین سالهای 2001 تا 2004 ، توسط موسسه تحقیقاتی سیروتا ( نیویورک) انجام شده است.

ادامه مقاله

این مشکل به اصول و مبانی مدیریت مربوط می شود. یعنی هم به سیاستها و رویه هایی که شرکتها در مدیریت کردن نیروهایشان به کار می گیرند و هم به روابطی که مدیران به صورت فردی به وسیله گزارش های مستقیم خود برقرار می کنند.

تحقیق ما نشان می دهد که چگونه رفتار و عملکرد مدیران به مشکل بی انگیزگی پرسنل اضافه می کند. همچنین تحقیق ما نشان خواهد داد که مدیران برای تغییر این وضع چه کاری می توانند انجام دهند.

نظرات 4 + ارسال نظر
یه آدم بی انگیزه! سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 12:14

توی این دنیا آدم هایی هستند که بعضی وقت ها به آدم انگیزه میدن و بعضی وقتها پشیمون میشن و حال آدم رو میگیرن . جوری که نه تنها انگیزه کار کردن بلکه انگیزه زندگی رو هم از دست میدی.
اون وقته که از دست محققین و مقالاتشون و کلیه روش های مدیریتی هیچ کاری ساخته نیست.

مدیران و محققین محترم خواهشمندم پاسخ های مناسب خود را به عنوان کمک به این آدم بی انگیزه ارایه فرمایید.
در غیر این صورت حق با ایشان است.

آیناز سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 19:16

سلام دوست عزیز
با اینکه تو وبلاگهای مدیریت زیاد می چرخم ولی تا کنون سعادت حضور در وبلاگ شما را نداشتم.
مطلبی که در مورد انگیزش نوشتین رو قبول دارم و مشتاقم متن کامل تحقیقتون رو بخونم.من تو کارخونه تولید قطعات خودرو یه پست مدیریتی دارم.
به نظر من انگیختن کارکنان برای ارائه بهترین های خود در جهت اهداف سازمان عصاره ندیریت به حساب می آید. محور اصلی انگیزش ارائه مواردی است که افراد از کار کردن انتظار دارند.به عبارتی دیگر شما هرچه بیشتر خواسته های افرادتان را برآورد کنید انتظار شما نیز از آنها بیشتر می شود و این انتظارات چیزی جز بهره وری کیفیت و خدمات نیست.
دوست دارم بیشتر باهم ارتباط داشته باشیم

علیک سلام
بنده هم از آشنایی با شما خوشحال شدم. شما می توانید با ایمیل بنده که آدرس آن در وبلاگ مشاور مدیریت آمده است تماس حاصل فرمایید.
به امید دیدار مجدد.

DVDBAZ سه‌شنبه 24 مهر 1386 ساعت 21:19 http://WWW.DVDBAZ.COM

LOTFAN BE WEBSITE E MAA SAR BEZANID VA PAEENE SITE RO MOTALE E KONID DAR SORATE TAMAYOL EMAIL BEZANID

SAR ZADAM

یه آشنا پنج‌شنبه 26 مهر 1386 ساعت 10:38

پیاده کردن این جمالات زیبا که در ادبیات مدیریت بسیار پر کاربرد می باشد در عمل خیلی دشوار هستش . شاید اگر ادبیات خاص مدیریت در ایران به رشته تحریر در می اومد بیشتر کاربرد داشت . اینجا ایران و مدیریت هم ایرانی هستش . شاید اگه می نوشتید چگونه انگیزه کارکنان با انگیزه را بگیریم ؟؟؟ توی وبلاگ جای سوزن انداختن نبود!!!!!!!!!

۱- مدیران محترم لطفا پاسخگو باشند.
۲- البته به نظر بنده چنانچه کارکنان سازمان خیلی وابسته به ایجاد انگیزه از طرف سیستم مدیریتی سازمان خود باشند؛ با توجه به فقدان سیستم های مناسب مدیریتی و مدیران یادگیرنده در اکثر قریب به اتفاق سازمان های ایرانی؛ کارکنان گرامی همواره باید در یک چالش برخورنده بسر برند.
راه حل پیشنهادی این جانب گذر از سیستم حقوق بگیری و رسیدن به خوداشتغالی است. لطفا در این خصوص مقاله ای را که با آدرس ذیل قبلا منتشر کرده ام مطالعه فرمایید.

http://sadeghfar.blogsky.com/?PostID=899

با احترام - مشاور مدیریت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد