مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نکاتی درباره اهمیت کارت ویزیت و نحوه طراحی آن

برای مشاهده ادامه مقاله کلیک کنید.مهم نیست که می خواهید چه استفاده ای از کارت ویزیتتان بکنید، مهم این است که این کارت باید کاملاً حرفه ای، خوانا، و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه می فروشید و چرا باید از شما خرید کنند.

اعمال همه این نکات روی یک کاغذ که فقط ½ 3 طول و 2 اینچ عرضش باشد، کار چندان ساده ای نیست؛ اما قابل انجام است. در این مقاله توصیه هایی برایتان داریم که قبل از طراحی کارت ویزیت باید حتماً در ذهن داشته باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 23 آبان 1386 ساعت 23:18 http://yad121.persianblog.com

فکر کنم در این رابطه هر چقدر بنویسید بازم کمه .

کاشکی می دونستم راجع به چه چیزی این اظهار نظر را فرمودید!
حیف که بلاگ اسکای تو این قسمت ضعیفه!
بهر حال متشکرم.

یه آشنا سه‌شنبه 29 آبان 1386 ساعت 10:21

مرسی متشکرم.این نکاتی که در این مفاله ذکر شد بصورت یک استاندارد جهانی است یا خیر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟این موارد هم در ایران صدق می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در نظر گرفتن رنگ جیغ یا گذاشتن تصویر در کارت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا به نظرتون شعار جهانی بیاندیشیم و محلی عمل کنیم در این مورد صدق می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خواهش می کنم.
این نکات استاندارد نیست نظر نگارنده مقاله است.
شما می توانید از هر مقداری که لازم و صلاح بدانید استفاده فرمایید به نظر من گذاشتن عکس خیلی جالب و تاثیر گذاره و شعاری هم که فرمودید قطعا قابل استفاده است مثلا بجای عکس خودتان می توانید عکس مورد علاقه یا مرتبط با شغلتان را قرار دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد