مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

جنگ لشکر گوسفندان و شیران

لشکر گوسفندان که توسط یک شیر اداره می‌شود، می‌تواند لشکر شیران را که توسط یک گوسفند اداره می‌شود، شکست دهد.(راهکار مدیریت)

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 08:41 http://www.sanazforutan.blogfa.com

سلام
یه نفر وبلاگتونو بهم معرفی کرد و گفت کاریکاتورهای جالبی دارین. منم اومدم ، راستشو بگم از وبلاگتون خیلی خوشم اومد بخصوص از اون عکسی که به قول خودم کش رفتم و خواستم دوستای خودم ببینن و چون اهل کش رفتن نیستم یعنی نبودم آدرس وبلاگتون رو هم زدم که هر کی از اون کاریکاتور خوشش اومد به وبلاگ شما هم یه سری بزنه یعنی در حقیقت خواستم تبلیغی براتون باشه تا اون کارمو جبران کرده باشم...
راستی از کجا فهمیدین عکستونو کش رفتم؟ چطوری منو پیدا کردین؟
منم از آشنایی باهاتون خوشحالم و ممنون که انقدر شخصیت خوبی دارین و اگه از این کارم ناراحت شدین معذرت می خوام چون قصد بدی نداشتم.
با اجازه لینکتون می کنم.
موفق باشین

علیک سلام
۱-از آشنایی با شما خوشحال شدم.
۲-کش رفتن با ذکر منبع یه عبارت جالب بود و معنی کامل رعایت کپی رایت و من خیلی از این عبارت خوشم اومد پس ناراحت نشدم.
۳-پیدا کردن شما از طریق خدماتی است که سایت وبگذر بهم داده اگه خواستید راهنمایی تون کنم تا شما هم بتونید کسایی رو که به وبلاگتون سر می زنن بشناسین.
۴-از اینکه منو لینک کردین و از من تعریف کردید خوشحال شدم. ممنون!
به امید دیدار مجدد- پاینده باشی!

علی یوسفی سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 08:58 http://www.ali-yousefi.blogfa.com

جمله ی زیبایی بود رفیق.
عکس قابل رویت نمی باشد.

قابلی نداشت!
شاید به خاطر فیلترینگ عکس دیده نمی شه ! یه شیر و یه گوسفنده که کنار هم نشستن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد