مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

سرویس وبلاگی مجلس شورای اسلامی راه اندازی شد.

مجلس شورای اسلامی امکان ایجاد وبلاگ برای تمام نمایندگان مجلس را فراهم کرده و تا کنون 27 نماینده مجلس اقدام به راه اندازی وبلاگ رسمی خود بر روی سایت مجلس شورای اسلامی کرده اند . این در حالی است که بسیاری از نمایندگان خود دارای وبلاگ یا وب سایت اختصاصی بوده و از این طریق با مخاطبان خود ارتباط دارند . به نظر من مجلس ایران اولین پارلمان در جهان است که سرویس وبلاگ به نمایندگان ارایه می دهد و البته این برای کشوری که رتبه دهم جهانی زبانهای رایج وبلاگ نویسی دنیا را دار خیلی هم عجیب نیست.

به نقل از: پرشین وبلاگ

توضیحات مشاور مدیریت:

اگر فرصت کردید به این وبلاگ ها سری بزنید، خیلی وقتتون رو نمی گیره ولی با نکات جالبی برخورد خواهید کرد. اول اینکه نمایندگان تهران اصلا وبلاگ ندارند و دیگه اینکه کلیک بر روی "تماس با نماینده" هم خالی از لطف نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 19:10 http://mdk200.blogsky.com

عالی بود خسته نباشید یه سئوال چطوری میشه در وبلاگ اهنگ گذاشت . خوشحال میشم جواب بدب ممنون

خیلی ممنون !
برای گذاشتن آهنگ باید کد اون آهنگ رو که توی بعضی سایت ها یا وبلاگ ها ارایه شده پیدا کنی و در قسمت ویرایش قالب وبلاگ خودت قرار بدی البته باید کمی از کدنویسی و کار با نرم افزار های مرتبط نظیر frontpage آشنا باشی.
البته من توصیه می کنم اینکار رو نکنی چون سرعت دانلود وبلاگت کم می شه و این از نظر بازدید کننده مخصوصا با سرعت اینترنت توی ایران خیلی مهمه که سرعت دانلود سایت بالا باشه.
به امید دیدار مجدد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد