مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

معرفی شاخص های انتخاب واحدهای تولیدی نمونه

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، واحدهای تولیدی نمونه براساس شاخص های تعیین شده ، انتخاب و در آیین بزرگداشت روزجهانی استاندارد معرفی می شوند.

مهندس زهره سوفالی مدیرکل نظارت بر اجرای سیستم های کیفیت ، انتخاب واحدهای تولیدی نمونه را یکی از اقدامات این اداره کل برشمرد و گفت : واحدهای تولیدی نمونه با معرفی از طرف ادارات کل استاندارد استانی و براساس شاخص های مندرج در روشهای اجرایی مربوط مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی در ارتباط با عوامل ارزشیابی برای انتخاب واحدهای نمونه توضیح داد : نداشتن نواقص به استناد برگه های آزمون ، حفظ ویژگی محصول ، فعالیت در زمینه TQM ، ایزو 14001 ، ایزو 9001 ، سایر جوایز بین المللی ، سیر بهبود و تکمیل و نوآوری از جمله شاخص های ارزشیابی واحدهای نمونه است.

سوفالی قدمت مستمر پروانه استاندارد ، ظرفیت اسمی میزان تولید و صادرات ، سطح تکنولوژی ، میزان فعالیت های آموزشی ، تاییدصلاحیت آزمایشگاه و پروانه استاندارد تشویقی را از دیگر عوامل ارزشیابی برای انتخاب واحدهای نمونه معرفی کرد.

لازم به ذکر است : هر سال 22 واحد تولیدی که حداکثر امتیازات را در ارزیابی ها بدست می آورند ،در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد به عنوان نمونه معرفی می شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
فائزه شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 10:21 http://myrealylife.blogsky.com

سایت بسیار خوبی دارید
کلی انرژی مثبت داشت
ممنون :)

خیلی ممنون چه تعریف جالبی کردی از وبلاگ مشاور مدیریت مایه دلگرمی بود.
به امید دیدار مجدد!

پویا روحی شنبه 16 شهریور 1387 ساعت 14:26 http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

علیک سلام
ممنون شما لطف دارید. عنوان پیوند من می تونه همنون نام وبلاگم باشه که ؛ مشاور مدیریت؛ است.
پاینده باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد