مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

رزرو اتاق هتل برای هکتور برلیوز

چند شب پیش با یکی از استادان و فرهیختگان موسیقی کلاسیک نشسته بودیم که این داستان را از دانش و هوش دست اندرکاران و صاحبان موسیقی در وزارت ارشاد بازگو کرد:

“رفته بودم به وزارت ارشاد برای سازماندهی و گرفتن مجوز برای یک کنسرت کلاسیک که می خواستم برگزار کنم. جناب مسئول پس از سین جیم فراوان پرسید: خوب، قطعه اول چیست و از کیست؟ گفتم: از یکی از دوستان اطریشی من به نام …. گفت: خوب پس اتاق هتل می خواهد؟ گفتم بله. به دستیارش نگاه کرد و گفت: یک اتاق برای آقای … رزرو کنید. بعد دوباره از من پرسید: قطعه دوم چیست و از کیست؟ گفتم: این از خودم است. گفت: شما هم اتاق می خواهی؟ گفتم: نخیر آقا من که  این همه سال است که خانه ام همین جا در تهران است. پرسید: قطعه سوم از کیست؟ گفتم از هکتور برلیوز. بلافاصله به سوی دستیارش برگشت و گفت: برای هکتور برلیوز یک اتاق رزرو کنید.”

هکتور برلیوز در سال 1869 عمرش را داده است به جناب مدیرکل وزارت ارشاد! 

به نقل از: آقا اجازه

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 3 آذر 1387 ساعت 08:19 http://no-1.blogsky.com

:))))))))
وای خدا عجب شاهکاری بوده طرف !!!!!!!!

البته قطعا شاهکار خلقت نبوده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد