مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

هشت تکنیک برای شیره مالی سر رییس!!!

1) سعی کنید هنگام تردد در راهروهای اداره همیشه پرونده زیر بغل داشته باشید:
این ترتیب به نظر کارمند سخت کوشی می رسید که قرار است در جلسه مهمی شرکت کند. کسانی که دستخالی این طرف و آن طرف می روند عاطل و باطل به نظر می رسند و تصور عموم از کسانی که "روزنامه" زیر بغل دارند این است که زیر کار در می روند و به جای آن وقت خود را صرف خواندن روزنامه و حل جداولش می کنند.
2) برای این که به نظر برسد سرتان شلوغ است از کامپیوتر استفاده کنید: 

استفاده از از کامپیوتر درنگاه خیلی از کسانی که چشم شان به شما می افتد مترادف "کار" است در حالی که شما می توانید فرصت را مغتنم شمرده و ایمیل های شخصی و دریافت و ارسال نمایید، چت کنید در مورد موضوعات مورد علاقه خود search کنید، وبلاگ ها و سایت های مورد علاقه خود را نگاه کنید و بدون اینکه ذره ای کار انجام داده باشید حسابی خوش بگذرانید و اگر زمانی توسط رییستان گیر افتادید (که حتما گیر می افتید) بهترین دفاع این است که ادعا کنید در حال یادگیری نرم افزار جدیدی هستید که به نوعی به کارتان مرتبط است. 

3) میز کارتان را به هم بریزید!:
اطراف خودتان را حسابی با اسناد و جزوات و اوراق پرکنید. در نگاه افراد حجم کاری که دیده می شود مهم است. اگر می دانید قرار است کسی در دفتر کارتان در مورد کارش با شما دیدار داشته باشد اسناد و مدارک مربوط به او را در میان اوراق خود گم و گور کنید و بعد در حضور او دنبالشان بگردید.
4) از منشی تلفنی استفاده کنید و حتی المقدرود به تماس ها پاسخ ندهید: 

افراد برای این که چیزی به شما بدهند با شما تماس نمی گیرند، آن ها تماس می گیرند تا شما برای آنها کاری انجام دهید و فقط بلدند برای شما دردسر بسازند و این منصفانه نیست!!!!
5) ظاهری آشفته و پریشان داشته باشید!: 

 ظاهر پریشان شما رییس تان را متقاعد می کند که سر شما حسابی شلوغ است
6) کاری کنید که به نظر برسد تا دیروقت کار می کنید!:  

همیشه دیر دفتر را ترک کنید به خصوص زمانی که رییس تان در اداره است. می توانید از این فرصت برای خواندن مجلات، کتاب ها و سرگرمی های این چنینی که همیشه قصدانجامشان را داشتید ولی فرصت نکرده اید استفاده کنید.
7) آه بکشید:
زمانی که افراد زیادی اطرافتان هستند وانمود کنید دارید به سختی کار می کنید و بعد با صدای بلند طوری که همه بشنوند آه بکشید. تصور حجم بالای کاری که دارید انجام می دهید آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 
8)از الفاظ قلمبه سلمبه استفاده کنید:  

اگر چنین واژه هایی بلد نیستید معادل انگلیسی کلمات مرتبط با حوزه کاریتان را پیدا کنید و بخصوص هنگام صحبت کردن با مافوق خود به جای کلمات فارسی از آن ها در جملاتتان استفاده کنید. مهم نیست که او متوجه آن چه می گویید می شود یا خیر، مهم این است که شما تاثیرگذار به نظر می رسید.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
امیدوارم که موفق باشید از گردآوردی و تدوین مطالب و لینکهایتان بهرمند شدیم موفق باشید
همکاران مشاغل اصفهان

علیک سلام
قابلی نداشت بنده هم از آشنایی با شما خوشحال شدم.

حامد سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 10:31 http://hamedn00.blogsky.com

سلام . یکی دو تاش به درد میخورد . خوب بود

علیک سلام
اگر نگاه بلند مدت داشته باشی به نظر من هیچ کدومش بدرد بخور نیست...!

hamed سه‌شنبه 4 تیر 1392 ساعت 12:15 http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=9940

خوشحالم که به پارس پا پیوستی
همانطوری که در سایت دیدی این سایت یک سایت کلیکی می باشد
شما با توجه به فعالیتی که در سایت یا وبلاگ خود داری بابت هر کیلیک در وبلاگ یا سایت خود یک مبلغی رو در قسمت امتیاز شما یا درآمد شما کسب می کنی .طبیعی که هر چی بازدید کننده بیشتر باشه درآمد بیشتر میشه.
حالا شما باید واسه سایتت بازدید جذب کنی که رنک وبلاگت بالا بره من خودم سایتhttp://hitleap.com و http://www.websyndic.com رو برای افزایش رنک و بازدید به شما پیشنهاد می کنم.ثبت نام کن بعد لینک فعال سازی رو از ایمیلت بزن بعد لوگین شو بعد تو هیت لیپ ترافیک اکیپنج برای اونیکی روی ارن کلیک کن.یادت باشه حتماً وبلاگات یا سایت هاتو در قسمت سایت اضافه کنی.اگه سوالی داشتی خوشحال می شم جواب بدم
خوب بعد این کارا لینک درآمد از قسمت دریافت کد درآمد برمیداری بستگی داره خودت چطوری دوس داری.پاپ آپ یا بنر یا غیره.البته توصیه من پاپ آپ هست واسه شروع.و این کد در قسمت کد قالب وبلاگ کپی می کنی.
حالا نوبت زیر مجموعه گیری هستش .از قسمت در یافت کد زیر مجموعه گیری می تونی کد بر داری و در قسمت نظر هر وبلاگ یا سایت با یک دعوت نامه و قرار دادن لینک در قسمت وب آن شخص رو دعوت کنی به پارس پا.
راهای دیگه ای از جمله زدن وبلاگ مخصوص پارس پا ،چت ،ایمیلم می تونی این لینکو ارسال کنی یا بنر زیر مجموعه گیری رو توی وبلاگتم قرار بدهی.
اولش سخته اما بعد چند ماه قول درآمد بالایو بهت می دم .به امید موفقیت
منم ی دوستم برای شما

اقدام بلا مانع است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد