مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

وبلاگ‌نویسی «موج سوم» با موضوع: «چرا به خاتمی رأی می‌دهم؟»

«پویش حمایت از خاتمی» (موج سوم) از اندیشوران، فعالان سیاسی و وبلاگ‌نویسان ایرانی دعوت می‌کند نوشته‌های خود را با موضوع «چرا به خاتمی رأی می‌دهم؟» یا موضوعاتی مرتبط با نامزدی و پیروزی خاتمی برای «موج سوم» ارسال کنند.
اگر شما هم می‌خواهید به خاتمی رأی دهید، قاعدتاً برای این باور دلیل یا دلایلی اندیشیدنی دارید که شاید برای دیگر هم‌وطنانتان نیز شنیدنی باشد و موضع آن‌ها را در انتخابات پیش رو تغییر دهد.اگر وبلاگ‌نویس هستید دعوت «فراخوان پُستِ وبلاگ نویسی» را اجابت کنید و به قلم خود مطلبی تحت عنوان «چرا به خاتمی رای می‌دهم؟» یا موضوعی مرتبط بنویسید و در صورت تمایل لینک پُست خود را به همراه مشخصات و عکس‌تان از طریق آدرس khatamiblog@mowj.ir برای ما ارسال نمایید.
اگر وبلاگ‌نویس نیستید ولی از دانشوران و فعالان سیاسی و اهل اندیشه و قلمید و در این‌باره سخن شنیدنی دارید نیز یادداشت‌های خود را به همراه عکس‌تان از طریق آدرس فوق برای ما بفرستید.گزیده‌ای از یادداشت‌هابی که حاوی دلایل نو، خردپسند، متین و شنیدنی و/یا دارای قدرت ادبی، اقناعی و احساسی بیشتری باشند، در صفحه ویژه‌ای از این وب‌سایت منتشر خواهند شد. «موج سوم» به یکی از پربیننده‌ترین سایت‌های سیاسی فارسی‌زبان تبدیل شده است و مطالبی که در این پایگاه منتشر می‌شوند، توسط تعداد زیادی از نخبگان و هم‌وطنان ایرانی‌تان خوانده خواهد شد.گفتنی است در مرحله پیشین، 2000 وبلاگ‌نویس ایرانی دعوت اولین فراخوان وبلاگ‌نویسی «موج سوم» را اجابت کردند و با انتشار یادداشت‌های خود با عنوان «چرا خاتمی بیاید؟» وبلاگستان ایرانی را به عرصه گفتگو درباره‌ی ضرورت‌های نامزدی خاتمی بدل کردند. در مرحله جدید نیز «موج سوم» امیدوار است با یاری وبلاگ‌نویسان ایرانی، جهان مجازی بستر مناسبی برای تجربه گفتگوی جمعی و اخلاقی دیگری فراهم نماید.
نظرات 1 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 11 اسفند 1387 ساعت 11:39 http://www.ghaemshop.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
به من هم سر بزنی خوشحال میشم
موفق باشی www.ghaemshop.com
www.citycenter.blogsky.com

علیک سلام
ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد