مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

خبرنامه بهره وری

برای دریافت خبرنامه بهره وری اینجا کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر

به نام خداوند جان و خرد


با سلام و احترام


احتراما به استحضار می رساند ، شرکت مدیریت اطلاعات پویا مهارت با همکاری پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران ایران اقدام به تولید دو بسته ی ویژه مدیران (پکیج مدیریتی مدیران آنلاین و ماهنامه الکترونیکی – گویشی مدیران آنلاین ) نموده است که در مدت کوتاهی که از عرضه ی آن در همایش ها و سازمانهای مختلف گذشته است استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفته است .

دو بسته ی مدیریتی ذکر شده ، شروع تازه ایست برای همگام کردن مدیران شایسته ی ایرانی با دانش و تجربه ی مدیران موفق روز در ایران و جهان . موجب افتخار خواهد بود که شما هم در این حرکت همراه ما باشید .

گفتنی است که با توجه به گسترش مشترکین ماهنامه ی الکترونیکی – گویشی مدیر آنلاین استفاده از فضای آن برای معرفی فعالیتها ، محصولات و سرویس های آن شرکت محترم نیز می تواند موجب معرفی شایسته ای شرکت نزد سازمان ها و مراکز متعددی گردد . در صورت تمایل جهت معرفی خود در این ماهنامه نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

از آنجایی که از این بسته ها جهت هدیه ی مدیریتی سال نو استقبال خوبی شده است ، توجه به زمان اندک باقیمانده تا سال جدید و تعداد موجودی محدود ، خواهشمند است در صورت تمایل در اسرع وقت اعلام نظر فرمایید .

به پیوست اطلاعات این دو بسته تقدیم حضور می گردد .



با تشکر و احترام

ندا مفاخری - شاهین شاکری

مدیران پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیران ایران

www.Modiriran.ir
برای دریافت فایل پیوست لطفاً به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://mitmacademy.ir/files/ModirIran_IR.pdf
آدرس : تهران – بزرگراه نیایش – تقاطع سردارجنگل – ساختمان سهند – واحد یک – شرکت مدیریت اطلاعات پویا مهارت

تلفن : 44841991-021 نمابر : 44841728-021

علیک سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما !
لازم به ذکر است لینکی که معرفی کرده بودید کار نمی کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد