مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

21رمز موفقیت میلیونرهای خودساخته

کلیک کنید.1- رویاهای بزرگ در سربپرورانید.فقط رویاهای بزرگ می توانند روح انسان ها را به حرکت در آورند. 

2- حس هدفمندی را در خود پرورش دهید.کسی که هدفی روشن داشته باشد، حتی در ناهموارترین راه ها به جلو می رود. شخص بدون هدف در هموارترین راه ها هم پیشرفتی نخواهد داشت 

3- خود را دارای شغل آزاد بدانید. من بر روان و سرشت خود مسلط هستم. 

4- کاری را که واقعاً‌ دوست دارید انجام دهید. وقتی کاری را انجام بدهید که واقعاً‌ آن را دوست دارید، دیگر هرگز حتی یک روز هم کار نخواهید کرد و کار شما تفریح شما خواهد بود. 

5- در کار خود همیشه بهترین باشید. کیفیت زندگی شما صرف نظر از اینکه در چه حوزه ای کار می کنید بستگی دارد به اینکه تا چه حد خود را متعهد می دانید که در کار خود بهترین باشید

6- سخت تر و بیشتر کار کنید. هر چه سخت تر کار کنم، موفق تر می شوم. 

7-خود را وقف یادگیری مادام العمر کنید. یادگیری مستمر حداقل شرط لازم برای کسب موفقیت در هر زمینه ای است 

8- اول حق و حقوق خودتان را بدهید. بخشی از کل درآمدتان به شما تعلق دارد و اگر نتوانید آن را پس انداز و سرمایه گذاری کنید، بذر بزرگی در شما نیست. 

9- همه جزئیات مربوط به کارتان را یاد بگیرید. اگر در شغلتان مهارت بالایی بدست آورید، هیچ چیز مانع درآمد بیشتر و پیشرفت سریع تر شما نخواهد شد.  

10- خود را وقف خدمت به دیگران کنید. اگر به دیگران کمک کنید تا به آنچه می خواهند برسند، شما هم می توانید در زندگی به آنچه می خواهید برسید. 

11- با خود و دیگران کاملاً صادق باشید. تفکر منبع اصلی ثروت، موفقیت، پیشرفت های مادی، کشف ها و اختراعات بزرگ و همه کامیابی هاست. 

12- بالاترین اولویت هایتان را تعیین و سپس با تمام قوا روی آنها تمرکز کنید. انسان غیرمتمرکز در همه امورش ناپایدار است. 

13- سریع العمل و قابل اعتماد باشید. کار خودتان را انجام دهید، اما نه فقط درحد وظیفه بلکه اندکی بیشتر و از روی سخاوت. همین مقدار اندک به اندازه تمام کار ارزش دارد. 

14- برای جهش از قله ای به قله ای دیگر آماده باشید. برنده شدن یک چیز گاه گاهی نیست بلکه همیشگی است. 

15- انضباط فردی را در همه موارد اعمال کنید. انضباط فردی یعنی وادار کردن خود به انجام به موقع کارهایی که باید انجام دهید، چه خوشتان بیاید و چه نیاید. 

16- خلاقیت و استعداد ذاتی خود را شکوفا کنید. قدرت تصور از واقعیات برتر است. 

17- با افراد درست در ارتباط باشید. طی پنج سال آینده شما تغییری نخواهید کرد مگر به دلیل ملاقات با افرادی خاص و کتاب هایی که مطالعه می کنید 

18- به بهترین نحو مراقب سلامتی خود باشید. رمز خوشبختی داشتن ذهنی سالم در بدنی سالم است. 

19- قاطع و عمل گرا باشید.به جنگ دریای مشکلات بروید و شجاعانه به آنها پایان دهید. 

20- هرگز شکست را یک انتخاب ندانید. چیزی برای ترسیدن وجود ندارد جز خود ترس. 

21- در امتحان پایداری قبول شوید. هیچ چیز نمی تواند جایگزین پایداری شود.استعداد نمی تواند: انسان های بااستعداد ناموفق فراوانند.نبوغ نمی تواند: نابغه های ناکام تقریباً به صورت ضرب المثل درآمده اند.تحصیلات نمی توانند: دنیا پر است از تحصیل کرده های بی حاصل.فقط پایداری و اراده دارای قدرت لایتناهی است  موفق باشید!! منبع:اتاق مدیریت ارتباط با مشتری

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 08:44

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را در میهن بلاگ به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
شما میتوانید با کار کردن در این سیستم به در آمد بسیار خوبی از این سیستم برسید
اگر باور ندارید میتوانید خودتان امتحان کنید
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
اگر خواهان یک زندگی راحت و با آرامش و پر پولی هستید اگر میخواهید دستتان در جیب خودتان باشد اگر شما هم می خواهید مانند دیگران در رفاه باشید اگر میخواهید به رویاهایتان سریعتر برسید پس چرا این قدر فکر میکنی فکر کردن نداره دیگه میتونی از لینک زیر عضو بشی
http://www.oxinads.com/?a=22810

با تشکر اقدام شد منتظر تاثیر درآمدی آن هستم.

mahiar پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 10:21

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com
اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید
از این سایت هم دیدن کنید
بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی
www.tafrihi.com


بای

علیک سلام
ممنون!

مردی که شبیه هیچ کس نبود پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 10:59 http://dodle.blogsky.com

سلام

آقای صادق فرد

من در حال حاضر یک ورشکسته هستم که در یکی از شهرهای جنوبی زندگی میکنم

مبلغ بدهی من حدودآ 130میلیون تومان است

که با فروش منزل و زمین کشاورزی کوچکی که دارم میتوانم

به زندان نیفتم اما هنوز نمیدانم چه کار باید بکنم در حالی که بانکهای که به من وام داده بودند اقدام کرده اند

اگر میشود من رو راهنمای کن در وب بالا متشکر میشم

آدرس شما اتفاقی به پست من خورد شاید نتوانم دوباره پیدا

کنم

ایا این کار رو انجام بدهم یا خیر

علیک سلام
امیدوارم با مشورت با نزدیکان خود که اطلاعات کاملی از وضعیت گذشته و فعلی شما دارند و با تفکر و تلاش خودتان و توکل به خداوند به راه حل مناسبی دست یابید.
متاسفم از اینکه بیش از این نمی توانم کمک تان کنم.

مردی که شبیه هیچ کس نبود پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 11:24 http://dodle.blogsky.com

سلام من برای شما توضیح میدهم وهمین جا میمونم که جواب بگیرم

در حال حاضر در بازار مشغول به کار هستم و دفتر خدمات ارتباطی داریم

اما در گذشته من موبایل فروشی داشتم که بعد از اینکه در

خیلی از بانکها ضامن شده بودم و سه نفر از اشخاصی که ضمانت آنها رو کرده بودم متواری شدند

و خودم هم به مشکل بر خوردم اما چیزی که هست با این

بدهکاری هیچ کاری نمی توانم انجام بده ام و گاهی به ذهنم میرسد که من هم چند مدتی در این شهر نباشم تا برگردم

و پول بانک رو پرداخت کنم در ضمن ضامنین من برادران و آشنایان نزدیک من هستن که از نظر مالی در وضع خیلی خوبی میباشند اما من نمیتوانم که قبول کنم که به جای من پرداخت کنند و این کار رو هم به شرطی موکول کرده اند که من

تمام سهم از دارایی های پدر را بنام آنها بزنم که برایم مشکل است
چون از دیگران که در این ماجرا دخالتی ندارند وکیل میباشم

از طرفی هم بدهی رو باید داد

آیا اگر تمام اموالی که به خودم تعلق دارند بفروشم وبدهی رو

پرداخت کنم بهتر نیست مهلت پرداخت من 7/3/88 میباشد

نمیدانم من منتظر هستم همین جا

علیک سلام
در وبلاگ خودتان پاسخ دادم.

مهیار پنج‌شنبه 17 اردیبهشت 1388 ساعت 21:18

سلام
وبلاگ خوبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 1 یک تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

وبا این ها هم با هر وبلاگ و سایتی تبادل میکنم
جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید
------------------------------------------
از این سایت هم دیدن کنید
بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی
www.tafrihi.com
----------------------------------

اگر به فکر کسب درامد هستید و سایت پر بازدید یا گروه دارید میتوانید با ما به صورت پورسانتی کار کنید و درامدتان را از شرکت ایران مارکت سنر به صورت مستقیم دریافت کنید
به این قسمت بروید و از طریق قسمت کسب درامد ثبت نام کنید
http://tafrihi.com/shop/
-------------------------------------------------
از فروشگاه ما هم دیدن کنید خوشحال می شویم
جدیدترین فیلم ها وکارتونها وبازی ها ونرم افزارهای روز دنیا
http://tafrihi.com/shop/
بای

علیک سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد