مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

معرفی دو ابزار مفید از گوگل

کلیک کنید. 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم و سعید و سروش سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 10:54 http://saghf.blogsky.com

"مگس‏ها بانک های شیراز را تخریب کردند"
وی گفت: انقلاب اسلامی بزرگتر از آن است که با اینگونه حرکتهای مگس ها، در کارش تزلزل ایجاد شود.
" محمدرضا رضا زاده " استاندار فارس از حمله به 44 شعبه بانکی و 16 مغازه در جریان اغتشاشات پس از اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهر شیراز مرکز این استان جنوبی ایران خبر داد.

به گزارش مهر، رضازاده در مراسم معارفه "ولی الله محمودی نژاد " به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: ایجاد هیجانات و برانگیختن احساسات در روزهای پس از انتخابات باعث شد که در جمع معترضین، معاندانی فرصت طلب نیز حضور بیابند که در پی آن در شهر شیراز 44 مورد آسیب به شعب بانکها، 16مورد خسارت به مغازه ها و چهار مورد نیز ایجاد آسیب به ساختمانهای دولتی انجام شود.

وی توضیح بیشتری در آشوبهای هفته گذشته در شهر شیراز نداد اما دلایل عده ای که در سلامت انتخابات تشکیک کرده اند، را فاقد منطق خواند.

رضازاده گفت: عده ای قطع شدن پیامکهای تلفن همراه را دلیل بر تشکیک در سلامت انتخابات می دانند و اگر این دلیل را پذیرفته بدانیم یعنی تمام انتخاباتی که در سالهای گذشته پیش از اختراع تلفن همراه و پیامک در کشور برگزار شده بود نیز ناسالم است.

وی با بیان اینکه این دلایل به هیچ عنوان منطقی و قابل قبول نیست، افزود: انتخابات این دوره با مشارکت گسترده مردم برگزار شد که در نظام جمهوری اسلامی پس از همه پرسی بی نظیر بوده است و در استان فارس نیز این مشارکت بیش از میانگین کشوری یعنی 89 درصد ارزیابی شد.

استاندار فارس تاکید کرد: علاوه بر آنکه رئیس جمهور منتخب مردم در استان فارس بالاترین آراء را به خود اختصاص داد رقیب انتخاباتی وی نیز آرای زیادی داشت و در برخی از صندوقها رای ایشان بیشتر از رئیس جمهور منتخب بود.

رضا زاده با اشاره به اینکه آرای نامزدها در شعب و صندوقهای مختلف بسیار متفاوت است، تصریح کرد: این موضوع طبیعی بوده که وقتی پیش از برگزاری انتخابات هجمه وسیعی از سوی دشمنان نسبت به سلامت انتخابات صورت گیرد 13میلیون نفری که به یک کاندیدا رای دادند بعد از ناکامی نامزد خود نسبت به نتایج انتخابات با پیشینه قبلی که برای آنها درست شده بود معترض باشند.

وی با بیان اینکه در این میان ، شفاف سازی و توضیحات دست اندرکاران انتخابات برای از بین بردن تشکیکها و ابهامات ضروری بود، گفت: در این مدت توضیحات لازم هم برای مردم و هم طرفداران نامزدهای مختلف ارائه شد و برخی از آنها نیز تاحدودی متوجه موضوع شدند اما برخیها همچنان تابع احساسات غالب برجو شده و بر اثر هیجاناتی که در این فضا داشتند مبادرت به انجام اقداماتی نادرست کردند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه از زمان تایید صلاحیتهای کاندیداها تا زمان شمارش آرا و سه روز بعد از اعلام نتایج، از سوی ستادها و احزاب هیچگونه شکایتی در استان واصل نشد، افزود: دلیل عدم شکایت نیز این است که نمایندگان نامزدها و احزاب خود حین رای گیری حضور داشته و بر شمارش آرا و تمامی امور رای گیری نظارت داشته اند و نکته قابل اعتراضی را طی این مدت مشاهده نکردند.

وی با بیان اینکه جای تاسف است کسانی که سالها از جامعه مدنی و و تبعیت از قوانین دم می زنند امروز امور خود را از این طریق پیگیری نمی کنند، عنوان کرد: جای تعجب است از یک سوی بیانیه منتشر می شود که اعتراضات را در چارچوب قانون اساسی دنبال می کنیم اما از سویی دیگر در همان بیانه اعلام می شود که شورای نگهبان قابل قبول نیست.

استاندار فارس با طرح این سئوال که" آیا تبعیت از قانون و ایجاد جامعه مدنی به معنای اینگونه رفتارهای خشونت آمیز و تخریب اموال عمومی بود؟"، از کسانی که در اعتراضات شرکت کرده و دست به اغتشاش زده اند، به عنوان "مگس" یاد کرد.

وی گفت: انقلاب اسلامی بزرگتر از آن است که با اینگونه حرکتهای مگس ها، در کارش تزلزل ایجاد شود.

استاندار فارس در ادامه سخنانش به تشریح اهمیت سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی پرداخت و با اشاره به موقعیت جغرافیایی و قومی استان فارس گفت: این استان از هر قوم، سلیقه، مذهب و بینشی در خود جا داده است از این رو سازمان تبلیغات اسلامی در کار خود مسئولیت سنگینی دارد که باید به آن عمل کند

آیتا سه‌شنبه 2 تیر 1388 ساعت 17:05

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"تمامی اجناس خود را با نصف قیمت خریداری کنید ، جدیدترن نرم افزارها نصف قیمت ، جدیدترین فیلم ها نصف قیمت ، جدیدترین بازی های کامپیوتر نصف قیمت"
>> بسته بندی ضد خش و حرارت با سی دی های سیلور بهترین کیفیت <<
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

علیک سلام
موفق باشی!

علی راد پنج‌شنبه 4 تیر 1388 ساعت 07:52 http://novin21.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارید با توجه به اینکه مطالب وبلاگمان اکثرا در مورد مدیریت زمان است تا پایان امروز(4 تیر88) شما را لینک می کنم با عنوان مشاوره مدیریت . لطفا برای افزایش pagerank طرفین ما را نیز لینک کنید با عنوان "مدیریت /سعی کردیم با کیفیت باشیم" واگر خواستید لینک شما را حذف کنیم یا عنوان لینک شما را تغییر دهیم به ما اطلاع دهید .
novin21.blogsky.com

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.

علی راد جمعه 5 تیر 1388 ساعت 02:43 http://novin21.blogsky.com

سلام لینک؟ یا علی

علیک سلام ! یا حق

علی راد یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 08:19 http://novin21.blogsky.com

من از صفر شروع کردم . یا علی

امیدوارم موفقیت پایدار نصیب تان گردد. یا حق!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد