مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

نمایش پنگوئن

 اینجا را کلیک کنید و در صفحه ای که باز می شود نام خودتان را تایپ کنید و پس از تایید آن، منتظر نمایش شگفتی بشوید که به خاطر شما تدارک دیده شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم چهارشنبه 7 مرداد 1388 ساعت 08:10 http://cackle.blogsky.com

سلام. من رفتم توی این صفحه و اسمم رو نوشتم و سابمیت رو زدم. ولی هر چی صبر کردم اتفاق خاصی نیفتاد!

علیک سلام
البته من هم همین کار را کردم و جواب گرفتم. فکر کنم بخاطر سرعت اینترنت باشه اگه سرعت اینترنت شما کافی نباشه احتمالا صفحه مورد نظر که یک صفحه گرافیکی است باز نمی شه!
لطفا مجدد تلاش فرمایید. البته اگه دوست داشتید.

علی راد پنج‌شنبه 8 مرداد 1388 ساعت 10:30 http://novin21.blogsky.com

جالب بود آهنگش سرخپوستی بود نه

خواهش می کنم ولی از آهنگش اطلاعی ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد