مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

سن مغز خود را تعیین کنید.

کلیک کنید.اگر می خواهید بدانید مغز شما چند سالشه باید یک تست سرعت و حافظه بدید. البته به روش ژاپنی ها ! لطفا مراحل زیر را دنبال کنید.
۱- ابتدا روی تصویر روبرو کلیک کنید.
۲- بعد دکمه استارت رو بزنید.
۳- بعد از یک آماده باش ۳-۲-۱، بایستی جای اعداد رو که چند لحظه نمایش داده می شه به خاطر بسپارید و روی جای اون ها به ترتیب از کم به زیاد کلیک کنید.
۴- بعد از چند مرحله، سن مغز شما با توجه به زمان عکس العمل و درستی اون محاسبه و نمایش داده می شه !!!

نظرات 3 + ارسال نظر
صدف شنبه 30 آبان 1388 ساعت 09:43

با سلام بنده دوباره برای راهنمایی گرفتن از شما درمورد تحقیقم مزاحمتون شدم . به نظر شما به عنوان یک مشاور مدیریت بهترین وموثرترین عامل ایجاد انگیزش در بین کارکنان چه چیزی می تواند باشد؟

علیک سلام
بنده قبلا عرض کردم اگر پرسشنامه ای طراحی کنید و برای مدیران چند سازمان بفرستید یک تحقیق واقعی خواهید داشت. لطفا نمونه پرسشنامه خودتان را برای من رایانامه (ایمیل) فرمایید تا نظرم را بدهم.

جهان باکس شنبه 30 آبان 1388 ساعت 10:07 http://www.jahanbox.com



چه کار کردم تا بازدید وبلاگم 50 برابر شده

من هم مثل شما وبلاگ دارم.
حدود یکسال است که هر وقت فرصت می کنم آن را آبدیت می کنم.
اما دریغ از یک بازدید کننده.
اما از وقتی که با جهان باکس آشنا شدم آمار وبلاگم 10 برابر شده.

حالا که آمارم فقط با یک لینک باکس جهان باکس 10 برابر شده

اگر پنج لینک باکس در وبلاگم بذارم چی می شه؟

درسته آمار بازدید کنندگان 50 برابر می شه.

شما هم امتحان کنید.
لینک باکسهایی که من پیشنهاد می کنم اینه،
به خاطر اینکه روی سرور قوی نصب شده و کمتر غیر فعال می شه وزود هم لود می شه.

پس شما هم دست بکار بشین. و برید قسمت بالای لینک باکس

و روی قسمت لینک خودرا اضافه کنید کلیک کنید.

بعد کدی را که می ده در قالب وبلاگتان بذارید.

همش یک دقیقه وقت می بره ولی اثرش فوق العاده است.

امیدوارم بتونم با این پیشنهاد به شما کمکی کرده باشم.

موفق باشید.

لینک باکسهای پیشنهادی من اینه.

جهان باکس http://www.jahanbox.com/
امین باکس http://www.aminbox.com/
آرام باکس http://www.arambox.com/
ارم باکس http://www.erambox.com/
جوان باکس http://www.javanbox.com/

ضمنا اگر دوست داشتید منو با نام (روزنامه نگار تازه کار) لینک کنید
بعد به قسمت نظرات وبلاگ من بیایید اطلاع دهید
تا من هم شما را با هر نامی که دوست دارید لینک کنم
آدرس وبلاگ من اینه
www.rooznegar2.persianblog.ir/

موفق باشید

چه خوب!

[ بدون نام ] دوشنبه 2 آذر 1388 ساعت 21:19

باور کنم سن مغز من اینقدر زیادتر از سن خودمه ؟
و یه سوال به نظرتون چه ملاکهایی برای انتخاب یک کارشناس قرارداد خوب و موفق مهمه
ممنون از راهنمایی و وبلاگ توپتون
م.فق باشین جناب مشاور

۱- راجع به سن مغزتون تبریک می گم البته از قدیم گفتند خود گویی و خود خندی عجب مرد (زن) هنرمندی!
۲- لطفا بعد از نوشتن کمی به نوشته های تون نگاهی بیندازید که با غلط غلوط همراه نشه!
۳- ملاک های من برای کارشناس قرارداد خوب اینه:
- تجربه کاری بیش از ۱۵ سال
- آشنایی با تمامی کسب و کارهای مرتبط با سازمان متبوعه
- آشنایی با قوانین، مقررات و مسایل حقوقی مرتبط با قراردادها
- روابط عمومی قوی
- تسلط بر روش های مختلف تنظیم قرارداد
- شناخت بازار
- آشنایی با روش های بازرسی و آزمون کالا و خدمات
- آشنایی با نکات ایمنی و حفظ محیط زیست
- و سایر موارد عمومی مانند تسلط بر کار با کامپیوتر و نرم افزارهای مرتبط
امیدوارم پاسخ من بدرد خورده باشد. البته در این زمینه استانداردهای مهارت نیز وجود دارد که می توانید در اینترنت آنها را بیابید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد