مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

وب سایت مشاور مدیریت

برای دیدن سایت مشاور مدیریت اینجا کلیک کنید. 

چندی پیش با زحمت فراوان و با ساخت صفحات htm و بارگذاری آنها روی گوگل پیج وب سایت مشاور مدیریت راه اندازی گردید. اما هفته پیش طی اقدامی شگفت انگیز گوگل اعلام کرد که گوگل پیج را از رده خارج خواهد کرد و صفحات به سایت گوگل منتقل می شوند و از من خواست تا از اطلاعات خودم نسخه پشتیبان تهیه کنم. 

به این ترتیب بخش عمده ای از زحمات من هدر رفت تا اینکه دوباره صفحات سایت مشاور مدیریت را به سایت گوگل منتقل کردم البته این کار تمام نشده است و به مرور در حال تکمیل است. برای مشاهده وب سایت جدید مشاور مدیریت روی تصویر فوق کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد