مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

امید

نظرات 3 + ارسال نظر
http://www.vaa.ir چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 10:56 http://www.joking.ir

سلام دوست گلم [گل]

علیک گل !

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند 1388 ساعت 14:41

بلاخره نفهمیدم عکس امیدراواسه امید دادن به من گذاشتی یا آرزویی که واسم کردی را باور کنم

شاید همین نفهمیدن کار دستت داده که بر سر دو راهی امیدوار بودن یا باور کردن موندی !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 20:30

یک روز دیگه هم گذشت آرزوتون برآورده نشد . به خاطر کشف نفهم بودن من بهتون تبریک میگم . من براتون آرزوی موفقیت روزافزون می کنم .عیدتون هم مبارک

همه به هم مرتب می گن عیدتون مبارک! تولدت مبارک! ... مبارک! و از این حرف ها، ولی وقتی پاش می رسه می بینی که همش حرف بوده و حقیقت نداره همه می خوان ادا در بیارند والله من نفهمیدم (و به نفهم بودن خودم هم اعتراف می کنم) که عیدتون مبارک و بقیه چیزها مبارک که فقط گفته می شه یعنی چی ؟!
راستی اگه جنبه شوخی کردن نداری و بهت بر می خوره می تونی اینجا چیزی ننویسی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد