مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

روش و مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود

کلیک کنید.۱- پس از تکمیل دو برگ تقاضانامه و دو برگ شرکتنامه (مطابق نمونه ضمیمه) و تهیه دو جلد اساسنامه و امضای ذیل تمام اوراق توسط تمام شرکا جهت پرداخت هزینه تعیین نام پس ازا خذ فیش به بانک های معین مراجعه و فیش پرداختی را به واحد حسابداری اداره ثبت شرکت ها ارائه واحد مزبور نسبت به ممهور نمودن برگ اظهارنامه اقدام می نماید. 


۲- چند نام (با توجه به اینکه: 1- نام خارجی نباشد 2- سابقه ثبت نداشته باشد 3- دارای معنا و مفهوم باشد 4- با فرهنگ اسلامی مطابقت داشته باشد) انتخاب و به واحد تعیین نام اداره ثبت شرکت ها مراجعه و مسئول مربوطه با بررسی نام های ارائه شده نسبت به انتخاب و تعیین نام اقدام ونام تعیین شده را در روی برگ اظهارنامه قید می نماید و سپس اخذ موافقت از مسئولین اداره ثبت شرکت ها در خصوص نام تعیین شده بعمل آید و این نام باید در واحد تعیین نام ثبت دفتر شود.  

۳- مدارک را با توجه به مواردی که ذکر شد (2 برگ تقاضانامه 2 برگ شرکتنامه 2 جلد اساسنامه فتوکپی شناسنامه کلیه شرکا ارائه مجوز در صورت نیاز 2 نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین 2 نسخه صورتجلسه هیات مدیره) تحویل قسمت پذیرش مدارک اداره ثبت شرکتها داده و رسید دریافت شود و با عنایت به تاریخ تعیین شده برای اعلام نتیجه در روز موعد به (احدی از شرکا یا وکیل رسمی شرکت) به باجه اعلام نتیجه اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید. 


4- در صورتی که کارشناس اداره ثبت شرکتها ایرادی یا نقصی در مدارک ابرازی مشاهده ننماید نسبت به تهیه پیش نویس آگهی ثبت اقدام و پیش نویس مربوطه پس از تایید مسئولین اداره ثبت شرکتها تایپ و در روز مراجعه تحویل متقاضی داده می شود متقاضی بایستی به بانک مراجعه و نسبت به پرداخت حق الثبت که در ذیل اظهارنامه مبلغ آن قید شده اقدام نماید. ادامه این مطلب را در اینجا مطالعه فرمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد ابراهیمی شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 11:31 http://www.pcbrain.blogsky.com

سلام دوست عزیز جهت تبادل لینک لینک من را با عنوان (دانلود کتاب کسب درامد از اینترنت) به ادرس وبلاگم (http://pcbrain.blogsky.com) لینک کن و بعد در قسمت نظرات وبلاگم توظیحاتتو بده تا لینکت کنم امیدوارم تا سال های دیگر این همکاری کا پا برجا باشد
ممنون

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.

راوی شنبه 22 اسفند 1388 ساعت 12:53 http://ravi-rahnama.blogsky.com

سلام جناب آقای صداق فر...
من یکی از کاربران سایت بلاگ اسکای هستم...
سه روز پیش وبلاگم بخاطر اشتباهی که خودم کردم.....حذف شد....و حالا هر کاری می کنم....نمی تونم به هیچ شکلی برگردونم....
اگه براتون امکان داره یا می شه وبلاگ رو برگردون.....بهم اطلاع بدین....
وبلاگ من
www.ravi-rahnama.blogsky.com
بوده....
ممنون و سپاس
اگه بتونید اون وبلاگ رو برگردونید....منو شرمنده خودتون می کنید و در حق من بزرگواری کردید.

علیک سلام
اول اینکه نام من صادق فر است و نه صداق فر
دوم اینکه چرا این پرسش را از من پرسیده اید و چرا فکر کردید من می تونم کمک تون کنم؟
سوم اینکه پیشنهاد می کنم برای رفع مشکل وبلاگتون بهتر است با مدیران بلاگ اسکای تماس بگیرید. لینک تماس آنها در صفحه اصلی بلاگ اسکای قابل دسترس است.
امیدوارم مشکل شما برطرف گردد.

وب سایت تبلیغاتی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 09:11 http://tablighatagahi.com

سلام به وب سایت ماهم سربزنید

یک ماه آگهی ویژه رایگان ثبت نام نمایید

www.tablighatagahi.com

علیک سلام
سر زدم لطفا آگهی مشاور مدیریت را ثبت کرده و بعد یک ماه یک ماه و رایگان نمایش دهید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد