ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
اصل مشتری مقدم است، سنگ بنای تویوتا است. بیش از 260 هزار نفر در 160 کشور دنیا برای تویوتا کار می کنند. محصولات و خدمات تویوتا از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و باعث شده تویوتا یکی از برترین کسب و کارهای دنیا گردد.
تویوتا از طریق موزون ساختن خواسته ها و نیازهای مشتری به طور مستمر و همزمان ارزش های بهینه ای را پدید می آورد. روش تویوتا در شکل زیر نمایان شده است:
احترام به کارکنان و بهبود مستمر تعیین می نماید که به منظور انتقال ارزش های شرکت به مشتریان، سهامداران، انجمن ها، شرکای تجاری و جامعه جهانی، کارکنان تویوتا چگونه با دیگران رفتار نمایند و چگونه کارهایشان را انجام دهند.
منبع: http://www.toyotamauritius.com/customer-care ترجمه: مشاور مدیریت
salam
tabadole link?
epsell.blogsky
aleykesalam
sale no mobarak