مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

پایان فرصت مشارکت در نظرسنجی چالش های مدیریت سازمان های ایرانی

مدیر گرامی: همان گونه که مستحضر هستید مشاور مدیریت در انتهای سال 1388 با طرح پرسش هایی مهمترین چالش های سازمان های ایرانی را شناسایی و دسته بندی نمود و از تمامی مدیران محترم درخواست کرد تا یافته های تجربی سازمان های خود را با پاسخ گویی به پرسش های این نظرسنجی ارایه نمایند. این نظرسنجی روزهای پایانی خود را طی می نماید و نتایج آن که حاوی نکات ارزشمندی است به زودی منتشر خواهد شد. نتایج جمع بندی شده این نظر سنجی به مدیران سازمان ها کمک خواهد کرد تا بتوانند چالش های مدیریتی سازمان خود را با دیگر سازمان ها مقایسه نماید.  

در صورتی که تا کنون در این نظرسنجی شرکت نفرموده اید خواهشمند است با تکمیل این پرسشنامه مشاور مدیریت را در این مهم یاری نمایید.   

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 فروردین 1389 ساعت 12:47

با سلام و با تشکر از وبلاگ جالب شما لازم دونستم آدر س سایت شرکت رادکو(رویش ایده دوران) که ارائه کننده خدمات ERP و تکنیک های مالی و مدیریت می باشد را برای خوانندگان شما ارسال کنم . با توجه به شناختی که از مدیران آن شرکت دارم برای دوستانی که نیاز به خدمات حرفه ای مالی , بهبود کسب و کار و سیستمی دارند بسیار مناسب هستند .
WWW.RADCOGROUP.ORG
88545799

علیک سلام
وب سایت شما را در لینک زیر معرفی کردم امید است این آشنایی سبب ساز همکاری های موثر در آینده گردد.
http://sadeghfar.blogsky.com/1389/01/11/post-1889/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد