مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آقایان اگر صلاح می دانید از مردم عذرخواهی کنید!

چندی پیش خبر معذرت خواهی آکایو تویودا رییس شرکت تویوتا در تمامی رسانه ها منتشر گردید و در تحلیل این خبر همه نوشتند که چرا مدیران خودرو سازی های ایرانی این گونه عمل نمی کنند. اکنون بنده ضمن تایید این تحلیل دو نکته مهم دیگر که به نظرم در پشت اهمیت بالای این خبر پنهان ماند را یادآوری می کنم. اول این که نباید انتظار داشت کیفیت رفتار مدیران یک سازمان از کیفیت محصولات و خدمات آن سازمان بالاتر باشد!   

 

در تصویر فوق آیا شما کیفیت رفتاری متناسب با کیفیت تویوتا را مشاهده نمی نمایید؟ پس نباید زیاد انتظار داشت که مدیران خودرو سازی ایرانی این گونه معذرت خواهی را در دستور کار خویش داشته باشند چرا که با کیفیت تولیدات آنها سازگاری ندارد و اگر غیر از این شود حتما با یک کاریکاتور جالب روبرو خواهیم بود.

نکته دوم که باز هم تایید کننده کیفیت رفتاری این آقای تویودا هست میز بسیار ساده ای است که ایشان در این همایش مطبوعاتی از آن استفاده کرده است. برگرفته از ماهنامه مشاور مدیریت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد