مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

درخواست خدمات برای ارزش افزوده و نه ممیزی و صدور گواهینامه

مدیر گرامی، جالب است بدانید چندی پیش یکی از شرکت های گواهی دهنده سیستم های مدیریت که به تازگی به خیل عظیم این گونه شرکت ها پیوسته است با یکی از کارفرمایان بنده گفتگویی تلفنی از جنس بازاریابی داشته و طی آن در خواست کرده بود گواهینامه های ایزوی مختلفی را برایشان صادر کند (البته مطابق رویه مرسوم ممیزی و صدور گواهینامه) و اندر مزایای شرکت خودشان کلی تعریف و تمجید بیان داشته بود. بنده خدا کارفرمای من! می گفت هر چه به این بازاریاب محترم می گفتم ما گواهینامه ایزو داریم و از خدمات شرکت گواهی دهنده خودمان هم استفاده می کنیم قبول نمی کرد و مرتب اصرار می کرد که اگر با ما گواهینامه بگیرد چنین است و چنان!
موضوع گذشت تا اینکه چند روز پیش همین بازاریاب محترم نامه ای ارسال کرد که در آن همان مطالب را مجدد تکرار کرده بود علاوه بر اینکه گفته بود اگر با ما همکاری داشته باشید باعث ایجاد ارزش افزوده برای شرکت شما خواهیم شد. راستش وقتی این ادعا را توی نامه دیدم خیلی خیلی برایم جالب بود! از این رو به کارفرمای محترم خودم پیشنهاد کردم متن نامه زیر را در پاسخ به نامه دریافت شده و ادعای مطرح در آن نوشته و ارسال نمایند که کارفرمای محترم هم قبول کرد و نامه زیر ارسال شد.
سرکار خانم .......
مدیر محترم بازرگانی شرکت .............. 

باسلام
احتراما در پاسخ به نامه شماره ؟ (نامه دریافت شده شماره نداشت) مورخ  __ به عرض می رساند شرکت ___ از سال 1384 دارای گواهینامه استاندارد ایزو 9001 می باشد و در حال حاضر از خدمات گواهی دهنده خود استفاده می نماید. لیکن همواره بهبود مستمر از جمله اهداف شرکت بوده و از کسانی که در این راستا بتوانند خدماتی را به این شرکت ارایه دهند بهره خواهد برد. اکنون که سرکارعالی در نامه خود به ایجاد ارزش افزوده اشاره داشته اید توجه به این نکته فرصت مناسبی را فراهم خواهد ساخت تا همکاری متقابلی پیشنهاد گردد، بدین شرح که برای یکی از سیستم ها و یا زیرسیستم های شرکت معیارها و شاخص هایی به منظور تعیین، اندازه گیری و تحلیل ارزش افزوده مشخص گردد و پس از بکاربستن توصیه های حرفه ای آن شرکت محترم مبنی بر افزایش ارزش افزوده سیستم ویا زیرسیستم مورد نظر، این شرکت به  منافع افزایش ارزش بدست آمده رسیده و آن شرکت محترم نیز حق الزحمه خود را از این طریق کسب نماید.
خواهشمند است در صورتی که با این پیشنهاد موافق هستید، جزییات اجرایی آن را طرحریزی نموده و اعلام فرمایید.
اکنون منتظر دریافت پاسخ هستیم. به نظر شما چگونه پاسخی دریافت خواهیم داشت؟

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد شریفی سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 10:31 http://sharifi123.blogfa.com/

جواب جالبی فرستادید.
لطفاً بعد از این که جواب دادند در مورد عکس العمل آن شرکت نیز بنویسید

اره جوابی که ما فرستادیم جالبه ولی فکر نکم عکس العمل جالبی داشته باشند. ولی چشم اگر عکس العملی بود می نویسم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد