مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

محاسبه تاخیر واقعی پروژه

مدیر گرامی، آیا می دانید برای محاسبه تاخیر واقعی پروژه بعد از این که مدت زمان پیش بینی پروژه (قرارداد) سپری شد از چه نکاتی باید پیروی کرد؟ بسیاری از اوقات برای تعیین میزان تاخیر یک پروژه، تفاوت درصد پیشرفت کار پیش بینی شده (تاکنون) با درصد کار انجام شده (تاکنون) ملاک قضاوت قرار می گیرد. به عنوان مثال .... (برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید).

نظرات 5 + ارسال نظر
من میگم . . . یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 16:56 http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
لینک را به صفحه اصلی وبلاگ ندهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

ممنون!

hossein یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 21:20 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "عکس" لینک کنین

علیک سلام
از اظهار لطف شما ممنونم.

hossein یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 22:33 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "عکس" لینک کنین

علیک سلام
از لطف شما ممنونم.

Get VPN یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 22:51 http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف ات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

علیک سلام
رویت شد.

مهدی شنبه 9 مرداد 1389 ساعت 11:37

سلام
ممنون .میشه منبع این فرمول محاسبه تاخیر بعد از پایان پرژه رو بگید
من فکر میکنم این فرمول خیلی درست نیست
اگه خواستید مثالش رو میتونم براتون بفرستم

علیک سلام
این فرمول توسط بنده و با همکاری اعضای کنترل پروژه در یکی از سازمان های پروژه محور بدست آمده است. این فرمول برای چندین و چند پروژه آزمایش شده است و کارآیی داشته است.
حال اگر به نظر شما درست نمی آید ممنون می شوم مثال نقضی از آن را ارایه فرمایید تا از این طریق یا فرمول را اصلاح کنم یا آنکه اگر اصلاح پذیر نبود یک فکری براش بکنم.
منتظر ارایه مثال شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد