مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

آینده وب در دست وبلاگ‌ها

مدیریت محترم، اگر دوست دارید که یک وبلاگ موفق داشته باشید و صفحه ای که می‌سازید مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد، باید بدانید که لازم است نکاتی را رعایت کنید.  

شاید جالب باشد که بدانید افرادی بوده اند که در ابتدا کار خود را با وبلاگ نویسی آغاز کرده اند و بعد از مدتی به یک روزنامه نگار بسیار موفق تبدیل شده اند و از مهارتی که با استفاده از نوشتن پست های مختلف و مدیریت یک وبلاگ به دست آورده اند، توانسته اند درآمد مناسبی داشته باشند. 

 ادامه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 08:39 http://www.tak-games.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز:
وبلاگ بسیار پر محتوا و جالبی دارید. اگر وقت کردید ( که حتما هم برای چند دقیقه وقت دارید ) به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر خود را نسبت به مطالب کلی وبلاگم بیان کنید. درضمن بنده مایل هستم با شما دوست عزیز تبادل لینک بکنم چنانچه شما نیز موافق بودید مرا با عنوان تک گیمز لینک بفرمایید سپس به من اطلاع دهید تا من هم با عنوان درخواستیتون لینکتون کنم. درضمن بنده چند وبلاگ دیگه ای هم دارم که آدرسشون رو براتون نوشتم، به اونا هم سر بزنید شاید یکی از این وبلاگها باب میل و سلیقه شما بود.
www.takdaneh.blogfa.com
www.games4sell.blogfa.com
با تشکر فراوان [گل]

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.

فارسی تک چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 08:42 http://www.far30tak.tk

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری در صورت تمایل برای تبادل لینک من رو با نام رایگان کردن Gprs ایرانسل لینک کن بعد بهم بگو که با چه اسمی لینکت کنم منتظرتم[قلب]

علیک سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم.

وبساز چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 08:48 http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

داستان این هدف که گفتی چی بود ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد