مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

مهندسی حرفه ای – مسابقه عکاسی

مدیریت محترم، مطلب زیر را آقای خرمی راد در وبگاه خودشون مطرح کردند من هم اطلاع رسانی کردم. شما هم مقرر فرمایید اقدام لازم مبذول گردد. 

یه مهندس حرفه‌ای چطوری می‌تونه با توانایی‌های ذهنیش (و نه با توانایی فیزیکیش) بر جهان تاثیر بذاره؟ می‌تونین عکس‌هایی با این موضوع بفرستین و تو مسابقه شرکت کنین. جایزه نفر اول 200 پونده، زیاد نیست، خیلی هم حرفه‌ای نیست، ولی اگه هم مهندس باشین و هم به عکاسی علاقه داشته باشین به نظر من فرصت خوبیه، به خصوص که برای شرکت تو مسابقه هزینه‌ای هم لازم نیست پرداخت کنین. برای شرکت تو مسابقه تا آخر اکتبر 2010 فرصت دارین.

نظرات 4 + ارسال نظر
وبساز چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 10:26 http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

تکراری بود!

MyTheme چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 11:19 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

علیک سلام
این سایت شما که پر از ویروسه ای عزیز !

sanaz چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 12:24 http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

علیک سلام
ولی من مشکلی ندارم!

taksetare carpet چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 14:38 http://taksetarecarpet.com

سلام وبلاگ خوب وقشنگی داری اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
mer30[
هر چیزی که تو رو به سادگی نکشه باعث میشه که قویتر بشی
چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

علیک سلام
می شه بگی همین اینترنت کم سرعت ایران چه جوری باعث قوی تر شدن آدم می شه ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد