مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

همراه باشید با انتشار ماهنامه مشاور مدیریت

مدیریت محترم، از این پس ماهنامه مشاور مدیریت قبل از انتشار، موضوع اصلی ماهنامه را برای مخاطبان وفادار خود ارسال می نماید و از آنها درخواست می کند تا نقطه نظرات خود را در رابطه با خبر این موضوع بیان نمایند سپس همزمان با انتشار، تمامی نقطه نظرات مخاطبان وفادار ماهنامه نیز به نام این عزیزیان منتشر خواهد شد. امید است با این سازوکار کیفیت مطالب ماهنامه مشاور مدیریت بیشتر شود و خوانندگان ماهنامه نیز با مطالعه دیدگاه های مطرح شده ضمن آشنا شدن با تفکراتی غیر از تفکرات مشاور مدیریت، اهمیت چند صدایی را در جامعه مجازی و پیرو آن در جامه واقعی حس کنند.

خبری که در شماره بعدی ماهنامه مشاور مدیریت حول و حوش آن مطالبی ارایه خواهد شد عبارت است از: "اولین مسجد دارای گواهینامه مدیریت کیفیت در ایران و جهان" دلایل انتخاب این خبر در ماهنامه مشاور مدیریت توضیح داده خواهد شد. بسیاری از کلمات این خبر مانند اولین، مسجد، گواهینامه، مدیریت، کیفیت، ایران و جهان و همچنین متن عنوان خبر جای بسی حرف و سخن دارد. از این رو درخواست مشاور مدیریت از شما همراه عزیز این است که دیدگاه خود را در رابطه با این خبر و با تکمیل این فرم برای مشاور مدیریت ارسال نمایید.  

برای مشاهده نقطه نظرات ارایه شده به این صفحه بروید.  

یادآوری: در صورت تمایل همراه با ارایه دیدگاه، مشخصات شامل نام و نام خانوادگی، سمت سازمانی و رایانامه (ایمیل) خود را نیز به منظور اطلاع رسانی در ماهنامه مشاور مدیریت ارایه فرمایید. با سپاس از همراهی شما سرور گرامی و به امید به بار نشستن ایده مطرح شده در ماهنامه مشاور مدیریت که بی شک با نشر دیدگاه های مخاطبان وفادار آن ماه به ماه پربار تر و تاثیر گذار تر خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
mahmood چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 15:53 http://www.eiml.blogfa.com

salam
be soorate etfaghi va az google varede weblaget shodam
az inke dasti dar neveshtan dari kheyli khoshhalam
mikhastam ye lotfi bokoni va to weblage man ye nazar bezari
nazare shoma baram moheme
ehsas mikonam dar khosoose aghaye seda ebi va weblage man harf haye ziadi dashte bashi
lotf kon va bekhatere inke to weblaget nazar gozashtam nazare arzeshmandeto be man elam kon
kheyli mamnoon az tavajohet

علیک سلام
پاسخ شما در اینجا داده شده است قبلا !
http://sadeghfar.blogsky.com/Comments.bs?PostID=2099

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد