مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛
مشاور مدیریت

مشاور مدیریت

مدیریت محترم؛ برای هر مساله ای راه حلی وجود دارد خوشحال خواهم شد در یافتن راه حل ها با شما همراه باشم. ؛تفکر - تلاش - توکل؛

اسپند مخصوص مریم ننه (با برخورداری از ایزو های ناشناخته) !

مدیریت محترم، چنانکه تمایل دارید برای در امان ماندن سازمان خود از بلایای احتمالی چشم زخم از روش سنتی و موثر اسپند دود کردن بهره ببرید، از اسپند مخصوص مریم ننه استفاده کنید.

 

خوبیش اینه که این اسپند دارای استانداردهای ناشناخته ای از ایزو هست که در موثر بودن دود اسپند حتما کمک خواهند کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 16:26 http://moon125.blogfa.com/

درودهای فراوان و خسته نباشید به مدیر مسئول محترم وبلاگ:
همکار عزیز، با وبلاگ خوبتان، جائی بسی تشکر وجود دارد.
به وبلاگ من هم سر بزن و با نظرات خوبتون مرا راهنمایی کنید

. وب سایت law نیز مشتاق دیدار شماست

law[گل]

درود من نیز بر شما
خیلی مختصر سر زدم و در خبر نامه وبلاگ شما عضو شده و پیامی هم گذاشتم. باید به من وقت دهید تا دقیق تر وبلاگ شما را مطالعه کنم.
آرزوی موفقیت پایدار برای شما دارم.

سلام دوست عزیز
مطلب خوبی بود
منم یک وبلاگ دارم

علیک سلام
وبلاگت رو دیدم!

mahmood یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 16:53 http://eiml.blogfa.com/

salam bozorgvar
az inke dar weblaget hastam kheyli khoshhalam
nemidoonam chera sorate weblaget paine
shayad be khatere mane
haghighatesh az matalebe akhare weblaget kheyli khosham oomad , maloome dasti dar neveshtan dari
ye lotfi kon bekhatere inke nazar gozshtam va bekhatere inke to weblagam kheyli zahmat keshidam ye sar biay va dar morede aghaye seda ebi ye nazar be man bedi
nazaret baram moheme ke migam biyayn
pas montazer hastam ta biayn
bazam migam nazaretoon baram moheme
mamnoon az tavajohetoon

علیک سلام
چرا به نظرهایی که تو وبلاگت نوشته می شه پاسخ نمی دی؟

مریم یکشنبه 28 شهریور 1389 ساعت 16:57 http://sharyaty.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وب قشنگی داری
میتونم باهات تبادل لینک کنم
اگه اجازه میدی لینکم کن و تو قسمت نظرات من بگو
ممنون
موفق وشاد باشی[گل][گل]
اگه لطف داشتی منو با اسم جملات بزرگان یا دکتر شریعتی یا اس ام اس یا هر چیزی که خواستی لینک کن[گل][قلب][چشمک]

علیک سلام
از آشنایی با تو خوشحال شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد